Sidor

söndag 31 oktober 2010

För övrigt, förutom att denna söndag faktiskt är väldigt härlig, och jag välli glad, slänger jag in lite sköna randompics jag tagit i veckan här :)

Till exempel har cross gjort en svinsnygg dunjacka, måste in och pröva den någon dag, hann tyvärr inte mera då än att knäppa en bild så att jag skulle komma ihåg den:)

Och att STCKHM har rosa kvitton är ju bara såååå härligt!

Och när jag handlade på clas ohlson häromdan, vart jag tvungen att ta ett kort
på den här sköna killen. Frågade om jag fick posta honom på min blogg för han var så härlig
i både rosa klocka och rosa band! Gärna sa sköningen och gav mig en pose, haha :)

Sen på Kungsgatan hittade jag mig nästan en liten självfrände, ja, då jag fick syn
på hennes naglar och färger som nästan var identiska med mina :)

Och sen är väl SONYS nya reklam bara såååå himla härlig!

Och min nya våg, den är vääääldigt härlig den! Inte sant? :)

Sedan kommer vi ju till detta med min lite kak, tårt, bak och just Cupcakeförälskelse!
Har hittat så många härliga böcker, och ett såååå smaskigt lypsyl!!!



Hahahaha, ni kommer få äta massooooor utav väldigt härliga bakverk på mitt Vernissage!!

9 kommentarer:

  1. Fina Lina! Tillåt mig skratta, alla dessa saker är så mycket du! Haha, underbart gumman. Puss Helene

    SvaraRadera
  2. Du är för härlig du Lina! Är övertygad om att du och Emanuel kommer att ta hem hela skiten!

    SvaraRadera
  3. Du är så grym och som du säger väldigt härlig! Stans skönaste blogg!

    SvaraRadera
  4. Asballt med hon med naglarna ju! Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vart har du köpt vågen???????

    SvaraRadera
  6. Finns det någon färg du inte gillar?

    SvaraRadera
  7. Hahahha, du är så jäkla skön Lina! Denna säsongen skulle vara skit utan dig! :D Du är dig själv, och det gillar jag. Inte någon fake person. Jag hoppas att du kommer långt!!

    SvaraRadera
  8. Hej, när ska du ha din vernissage? :) jätte sugen på att komma och se. du är duktig. / Stephanie.

    SvaraRadera
  9. Heeeej Stephanie!! Åh, inte exakt bokat, men i mitt utav december!! All info kommer upp snart, och självklart ska du få en inbjudan!! Förlåt sent svar! Och till dig som undra om vågen så har jag köpt den på Marimekko, Gamlabrogatan! Kraaaam

    SvaraRadera