Sidor

måndag 18 oktober 2010

Länge leve pinsamheterna asså! Shiiiiit, första avsnittet sänt!!

HOPPAS ALLA FÖRSTÅR ATT JAG ÄR EXTREMT IRONISK I MIN SISTA KOMMENTAR MED ATT
"jag kommer ligga med alla" Det var endast ren ironi och det kommer ni att se:)

Det mest "närgångna" jag gjorde i huset med någon fick ni se redan ikväll, bara det lilla poolhånglet med Emanuel :) För vem vet kanske är det jag som får lämna imorgon... Men gränslös, jo det är jag ju verkligen, och skoja om mig själv är det bästa jag vet, hahahaaha, jag skrattar nu, och ångrar ingenting :) Kraaaam, skratt och glädje till er! Ni är bäst!

Så, ja nu är hemligheten ute, det var Paradise Hotel jag till slut sa ja till. Och det var i Colombia jag var varför jag var borta:) Jag har en massa fina bilder att visa snart också, och jag måste säga det igen, jag ångrar ingenting. Sen lite nakenhet, vad är grejen? Bara kul enligt mig! :)
Hihihi... Sen får ni tänka på att allt är ganska klippt och sådär, jo ni vet :) Kraaam igen!

39 kommentarer:

  1. Du är bäst Lina! Ser fram emot nästa avsnitt och hoppas att du fortsätter att vara Lina. Det är den tjej som dina vänner vill se och där du verkligen visar vem du är. Jag tror jag talar för många när jag säger. Bra Lina! Inte tillgjord utan bara naturlig.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Lina! Du är roligast. Det är viktigt att vara si själv,

    SvaraRadera
  3. DU ÄR HELT GALEN MÄNNISKA MEN SJUKT SKÖN! FATTA OM DU ÅKER UT DÅ SLUTAR JAG KOLLA PARADISE! DU GJORDE SUCCÉ OCH ALLA FATTAR ATT DU SKOJADE! ERIK

    SvaraRadera
  4. Har aldrig sett något liknande. Har aldrig sett någon så levande människa i hela mitt liv. Hoppas du stannar på paradise!!!!!!!!!

    Puss Johanna som diggar till till 1000!!!

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat Lina ! Du kan konsten att underhålla ! Hoppas vi får se mer av dej i kommande program.

    SvaraRadera
  6. Oh my god. Du är störtskön! Vinner du hela såpan?
    Kram Samuel

    SvaraRadera
  7. hahahhahahah jaaaaaa vi fattar att du åker ut imorhgon! du skriver ju heeeeeeelt annnan sak nu jämfört med innan gumman . hahah puss o de va kul att ha dig i huset

    SvaraRadera
  8. Du är inte bara fett och du är faktiskt fett skön oxå!

    SvaraRadera
  9. De andra framstår som dryga tråkiga egoistiska människor jämfört med dig...

    Du bjuckar på dig själv och e en grymt skön tjej.. o snygg o söt som f-n
    puss & kärlek/nils

    SvaraRadera
  10. Du vinner, ingen tvekan!

    SvaraRadera
  11. Länge leve pinsamheterna?

    Ja, de är ju bra att du har den inställningen för pinsam är du verkligen.
    Men måste även tillägga att du är en smula skön, dig själv iaf.

    Mvh Dennis

    SvaraRadera
  12. Lina, min Lina! Vi som känner dig vet hur underbar du är som människa. Du är som sagt en galen glädjespridare och ingen annan jag känner har den energin och glädjen som du! Puss sötnos.

    SvaraRadera
  13. Du gick lite för långt där tyckte jag .. förstår inte hur du vådar . Hoppas att du lugnar ner dig lite men ändå verkade dt som om du livade upp stället. men men hoppas att du vet vad du gör. Lycka till!!

    SvaraRadera
  14. Vill bara tala om att du är den skönaste tjejen jag sett!

    SvaraRadera
  15. ta bort min kommentar gör det! LINA ÅKER UT IMORGON BARA SÅ NI VET ! men du är grym ändåå !

    SvaraRadera
  16. Oj, nu hänger jag inte med när ni alla är klickar i anonym. Vilken kommentar ska jag ta bort? Jättekul om ni skriver namn, och TUSEN TUSEN TACK FÖR ALLA UNDERBARA KOMMENTARER. Jag har varit helt rädd att bli helt hatad för att bara vara helt knäpp:) Haha, men sååå mycket tack och kärlek till er!!

    SvaraRadera
  17. Lina, vi försökte ringa dig nyss. ring mig.
    puss Ru & Mu

    SvaraRadera
  18. Lina Du e som en korsning mellan Pippi Långstrump och Marilyn Monroe:) Eller är det kanske rentav Pippi Långstrump som blivit stur?

    PUSS O KRAM / Frida;-D

    SvaraRadera
  19. Detta avsnitt var bland de absolut läckratse jag nånsin skådat!

    SvaraRadera
  20. Du är så så tjock.

    SvaraRadera
  21. Du är bara en tjock skum brud! Bläh.

    SvaraRadera
  22. Ursäkta men har du någonting alls mellan pannbenen ? Blåstare tjej lär man leta efter. Passande i denna såpa iaf, dom vill väl ha sådana som du.Kräks.

    SvaraRadera
  23. hej. fattar du hur många fan du kommer få? du är den grymmaste och roligaste av alla deltagarna, din personlighet är helgalen, och din blogg kommer att följas av mig och många andra även om du lämnar programmet imorgon. puss Emma

    SvaraRadera
  24. Ååååh ni är så söta och fina!!! Gör mig suuuuuperglad! Och till dig som tänker att jag är så blåst, hehe, det bjussar jag dig gärna på:) Men det är synd att jag får dig att må så dåligt att du vill kräkas:( Kramar till er!

    SvaraRadera
  25. HAHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHH!!!!!!!!!!!!!! Såg dig på paradise-reprisen nyss!!!!!!!!!!!! Du är så kul så man skrattar tills man får ont i magen! Hoppas du stannar så man kan skratta sig såhär glad varje kväll???

    SvaraRadera
  26. Du är lätt den bästa i de där skitprogrammet. Jag satte på TV ikväll och fick se nån galning. Nu tänker jag kolla om du inte åker ut!

    SvaraRadera
  27. Asså fuck you guys som skriver en massa skit, ni är kind of patetiska, seriöst kolla på denna människan, asså kolla på henne, hon är grymt jävla awesome! tv-sverige behöver fler som du lina :)

    SvaraRadera
  28. Jag håller med dig som kräks på Lina, jag vill med bara spy på dig. Du är ful fet o äcklig. Lämnar garanterat imorgon ingen kommer vilja ha dig där. Du är bara för mycket med dina stora bröst och feta röv.

    SvaraRadera
  29. Jag älskar precis som du att driva med folk som tror att jag är korkad :) det är en tjusning *thi hi*

    Din kommentar: "jag kommer ligga med alla!" är lika härlig som mitt citat: "säg att du är 18 jag ligger DIREKT!"

    SvaraRadera
  30. Lågt utav er som snackar om Linas vikt. Hon har ju en kvinnlig snygg kropp, sluta mesa och håll käft om det!

    SvaraRadera
  31. Lina! -Du är absolut den bästa utav alla deltagarna i hela serien! Bjuder på dig själv, snäll och galet rolig! De borde vara tacksamma att ha dig med!

    SvaraRadera
  32. Säg inte att du åker ut ikväll!!!!!!!

    SvaraRadera
  33. Bry dej inte om att endel skriver om hur illa de mår av att se dej. Det handlar ju bara om att det gör så ont i dom att du har det så bra, du har det så bra att smärtan blir outhärdlig i dem, så outhärdlig att man måste försöka projicera sin plåga på andra, vilket är bortkastat eftersom att vi inte alls är plågade av dem!:-D

    Go Lina go!

    SvaraRadera
  34. Vad fint och snällt skrivet av dig, jo det ligger tyvärr en heldel sanning i det. Men det är inte skj att få andra att må dåligt för man själv är glad och sprallig:( Men tack, verkligen så fint! Många kramar! Och tack alla andra och tack Viktor, vad snällt :)

    SvaraRadera
  35. De finns inga ord för dig kvinna! //V

    SvaraRadera
  36. HÅLLER MED ALLA NI POSITIVA!!!!!! STÖRTSKÖN ÄR ORDET FÖR DIG!!!!!

    SvaraRadera
  37. STÖRTSKÖÖN HOPPAS DU VINNER ! ELLER FÅR STANNA LÄÄNGE FÖR DU ÄR BÄÄÄST OCH SKÖNAST !!

    SvaraRadera
  38. Det är ju du som GÖR hela Paradise Hotel, innan du kom in så var det en samling medelmåttor med IQ nog att skala en banan.
    Jean Pierre har ju iaf fått både dig, sig själv och hela sin världsuppfattning om bakfoten.
    Vem FAN vill kolla på enbart skelögda fyllon som inte ätit på 3 veckor om inte du fanns och körde loss och bjuder på din fantastiska person mitt i all misär?
    Bäst av allt är att det vi får se är Lina. Precis som den fantastiska godhjärtade människa du är. Kärlek för tusan!!! <3

    SvaraRadera