Sidor

onsdag 13 oktober 2010

Åååh lycoleggings!!! Åhh, fantastiska Mariel Manuel, jag typ älskar dig!

Jaa, jag vet jag ska berätta för er om allt, allt annat än det här, och mycket snart, jag lovar! Och tuuuusen tack för alla fantastiska kommentarer, ni ska verkligen veta att ni gör mig glad och att det värmer så. Men jag måste bara visa er vad jag shoppat för underbart på WEEKDAY! Woho, vad de är fina, så himlaahimla finaaaaa!!! Ett par riktiga lyckoleggings! Jag sprang, jag bara sprang rakt fram till dem i butiken när jag såg att det hängde något där borta som var både rosa och med regnbågar på!
-Jihoouu, utbrast jag högt!! Haha, killen i butiken (som för övrigt var mycket trevlig) vände sig om och Sara kom efter: - Men guuuuud vilka Linaleggings!!! Så var det så att en fantastisk tjej som heter Mariel Manuel som är en utav de tre som specialdesignat ett par plagg för någon sån där specialgrej i år, och den fantastiska tjejen bara älskar jag nu. Självklart slog jag till direkt! Åhhh, de är så finaaaa! HÄR kan ni läsa lite om henne också om ni vill! Hon verkar vara otrolig den kvinnan!
Hoppas ni haft en bra dag allihopa, jag har haft en strålande dag och pysslat och fått klart mitt lilla kök som jag tänkte visa er nu, ja fota lite till och visa er nu redan ikväll. Och jag måste verkligen tacka er igen för alla underbara kommentarer, ni gör mig så sjukt glad, det värmer verkligen ska ni veta, fina, fina, finaaaaaa ni!!! VERKLIGEN STOOORT TACK!!! STOOOR GLÄDJEKRAM TILL ER! HELA MITT HJÄRTA VILL KRAMA OM ER ALLA NU!!! NI ÄR BÄST OCH NU SIKTAR VI EMOT VÄRLDENS GLADASTE HÖST!

Och titta vad fint!! Rosetter lägst ner på benen! Så himla sött!
Och se, se, se färgerna, djuren, regnbågarna, väääääääldigt härligt!

3 kommentarer:

  1. Haha. Ja, jo snacka om Linaleggings! Daniel

    SvaraRadera
  2. Det skriker Lina över dessa! Nice att du är tillbaka! Puss o kram Sandra

    SvaraRadera
  3. WOW! Du verkar va de mest färglada på denna jord. Puss V

    SvaraRadera