Sidor

fredag 22 oktober 2010

Ja, tårarana rinner verkligen denna morgon, jag har hemlängtan..


8 kommentarer:

  1. Vet du att du är som vackrast när du gråter? Kanske trist men sant......

    SvaraRadera
  2. Sötnos, gumman. Inte vara ledsen! De älskar dig med och du åker säkert hem så fort du får tid!

    SvaraRadera
  3. Vart är du då? :) söta du. gråt inte!

    SvaraRadera
  4. Gud vad ni är söta!!!! Men du Sofie, asså jag är hemma, bara det att mina föräldrar bor I Västergötland och vi ha inte setts på jättelänge.. Nu gråter jag inte längre! Tack mina underbara änglar!

    SvaraRadera
  5. Skickar över massa energi och värme Fina Lina!
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  6. Du e sötaste människa som finns. Du borde inte ens ha trår för gråta <3

    SvaraRadera
  7. Guuuud vad sött sagt, tack!! Kraaam

    SvaraRadera
  8. Du som är så himla underbart glad borde inte vara ledsen! Hoppas att du mår bättre. kram

    SvaraRadera