Sidor

lördag 16 oktober 2010

Och så var det ju denhär underbart gosiga torsdagen och Bingofesten jag inte hunnit berätta om...

men nu så, liten stund över vid datorn... Har sprungit runt i stan, sen hem och tagit typ världens längsta, skönaste och varmaste dusch för jag är så kall, tror jag hade för lite på mig i stan, det är ju ändå höst.. Men så hade en liten smått bakis men ändå rolig och mysig shoppingrunda, hittade världens sötaste tshirt, blev helt kär och var bara tvungen att köpa, visar sen:) Nu till sak -Torsdagen ja, den var så hjärtlig och så fin. Åkte ju hem där till Tomas, Tim och Victor, Nikki deras underbara hund blev det mycket gos med, hon är sötast i världen, och vi hade sååå himla trevligt! Sen innan Bingos trevliga bokfest kom tjejerna upp också och gjorde stämningen ännu lite hääärligare;) Och Tack Bingo för en så fin fest!! Jag mötte även en riktig ängel i en port denna kväll. Ja, det gjorde jag. Hennes ögon glittra så. Hon var så vacker denna kvinna, asså jag är inte lesbisk eller bisexuell, så vacker bra, både det inre och yttre.

































Åh, underbara Nikki! Världens, vackraste, finaste och gosigaste hund!












3 kommentarer:

  1. Din blogg har aldrig varit bättre som den är nu!!!!!!!!!!!!!!! PUSS HANNA P

    SvaraRadera
  2. Snygga lina , du är så snygg!

    SvaraRadera