Sidor

fredag 15 oktober 2010

En superdupervääääldigt härlig och mysig lunch/dag med Anna som flyttat upp!

Ååh, vet ni!?! En utav mina närmaste tjejkompisar från Herrljunga (där jag kommer ifrån) har just flyttat till Stockholm! Så Anna kom hem till mig idag, som är en fantastiskt gullig och vacker människa som nu bor här, och är en väldigt duktig och härlig frisör också! Vi hade verkligen en supermysig lunch/dag tillsamman! Jag invigde mitt nya lilla kök med att laga kantarelloampijonstuvning, ugnsbakade rödbetor med basilika och hackade nöter, lövbiff och en go sallad med bla min favofavosuperfavorit, (som jag för övrigt skulle kunna leva på, endast dricka det med, haha) Hallonbalsamvinäger!! Åhh, det är så kul att laga mat till sina vänner, inte för att skryta men Anna tyckte verkligen det var så gott, och min mat brukar alltid bli himla uppskatad, hihi.. (opps får man säga så om sig själv, hmm?) Ja, jorå, det får man väl ? :D Sen visade jag Anna runt en sväng i Täby centrum och så gick vi in till min goa Nicole och sa halloj! Det var också underbart att se henne igen, alldeles för längesedan nu! Och Nicole, kanske en väldigt härlig middag uppe hos mig snart? ;) Fina, fina ni, hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft, ska försöka hinna med lite bloggning nu om den heeelt underbara gårkvällen med! Men till stan bär det av ikväll igen! Men nu, stress som vanligt... Lovar, lovar att försöka hinna!! PUSS!




1 kommentar:

  1. Hej! Klipper hon nått i stockholm? Minns att jag aldrig vart så nöjd som när jag vart hos henne. Skulle gärna klippa mig hos henne igen!

    Och måste ju säga att GUD vad roligt att du kom in på hotellet, en rolig galen och framförallt äkta människa.

    // stephanie.

    SvaraRadera