Sidor

fredag 29 oktober 2010

Villavillekullavillig kille sökes!

Jag ska berätta min dröm för er innan jag somnar in, för min dröm är verkligen att hitta en väldigt härlig kille att bli kär i, sedan köpa ett gammalt trähus, som Villa villekulla typ! Skaffa många ursöta, underbara barn, och bara måla och inreda allt i alla regnbågsfärger! Ha mängder med härliga ballonger i hela taket, och vårt hus skulle vara öppet för alla! Alla som ville komma och äta mina hemmagjorda kakor, tårtor, min jordgubbs, flädersaft, och våra härliga middagar!! Men det är svårt dedär med kärlek, och inte lätt är det att bli kär inte. Men det är min dröm! Det är så jag vill ha det! Precis så! Massa goa Nallekissar och hundvalpar skulle vi ha också! Och de skulle jag väcka varje morgon med; Hej, hej!!! Kom, kom!!!!! Så finns du där ute, som har samma härliga dröm som mig -hör av dig bara! Skriv en kommentar, jag publicerar inga kontaktuppgifter. Hahaha, så kan vi ha en väldigt härlig dejt och prata om vårt framtida underbara Villa Villekullaliv! Det är väl liksom inge mer med det?! Puss, natti!

7 kommentarer:

  1. Passar bättre in i staterna :) kommer du ihåg vårt rosa hus i NYC?

    SvaraRadera
  2. Varför du lider av postramtiskt stress?
    Och vad innebär det? :(

    SvaraRadera
  3. Kan du inte ha en frågestund nån dag? :)

    SvaraRadera
  4. Hur var det och va med i Paradise hotel?

    SvaraRadera
  5. Jag "lider" inte utav Posttraumatisk stress längre, men gjorde det för många år sedan, då jag vart inlagd på psyk, om det var det du läste i expressen du menade? Posttraumatisk stress kan man "drabbas" utav om man varit med om någon väldigt svår, hemsk eller ah, jobbig händelse. Och absolut ja kan gärna ha en liten frågestund:) Idag om du vill:)

    SvaraRadera
  6. Tack för att du kom in i Paradiset! Deltagarnas ögon och ansikten lyste upp i glädje, det var befriande! Lina, Du behövdes i huset. Kram från en PH-tittare.

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket för de fina orden!! Blir såå glad! Kraaaam

    SvaraRadera