Sidor

lördag 16 oktober 2010

Min lilla lördagsfömiddag i stan:)

Hej, hej, hej, hej!
Det är lördagskväll och jag känner mig så glad, jag vet inte riktigt varför just så lycklig nu, men jag känner mig så lycklig! Jag känner verkligen att jag lever, och jag känner att vår framtid kan bli så ljus och fin! Jag har skrivit några fler sidor i min bok här ikväll med, och jag känner att jag fick till raderna från ut hjärtat så bra, jag fick bra forumleringar helt enkelt:) Och ni ska få höra och se allt sen, och om min resa, och allt det där:) Sen gårkvällen ja, fredagskvällen, ååh så mysig!! Och åååh vad jag är dålig på att blogga om allt när man skriver bok och ska hinna med att ha ett liv också, hehe...

Så hoppade jag runt lite där i stan idag ja, och syn fick jag på en alldeles underbar liten topp som jag bara inte kunde motstå, ååååh den är så söt! Får ha på mig den ikväll när det blir iväg till Tummis och company igen:) Lovely family! Och jag var så ruffsig och ja, jo bakis men då är ju lite shopping och en stark latte alldeles utmärkt uppiggande:) Och framförallt, färger!! För färger är verkligen det som driver mig fram i livet! (Kolla cykelstället) Mitt skapande och min kärlek till färger skulle jag inte kunna leva utan, så fick jag en sån underbar påse från Maruschka, för vi stod just där och prata om alla jordens underbara färger och jag bara ääääälskar deras fjärlisprovrum sååå!!! Så vi knäppte en liten bild på mig där innan jag skulle prova den sagolika änglatröjan, för på
mig hade jag en fjärilströja, och då blev det ju sådör matchande fint;)

Nu måste jag dra på mig lite smink och locka till håret lite, hoppas ni får en fiiiiiiin, fiiiiiiin lördagskväll! Kram!


Förstår ni mig, den hängde liksom bara där, och ah, ääälskar den!!

Sen matchimatchi med min fjärilströja och deras bedårande fjärilsprovrum!

Så var jag också tvungen att knäppa en bils på Marcs underbara skyld,
en stor svaaaaan liksom!! Så himla härligt!!

Och detta fantastiska cyckelställ vid nybrogatan är ju bara såååå härligt!

Sen blev det liten shopping för kvällen på bolaget, bla mitt favovin! Ska se vad min fina vän gillar det. Personligen gillar jag annars mest rött, och när det är vitt helst ganska osött, men inte detta inte, för ni vet mig och sötsaker;) Hehe, läs bara på lappen! Sött vin med inslag av torkade aprikoser, mandelmassa och pomerans, man dör ju bara av texten typ, och det är verkligen såååå sjukt gott!!
Rekommenderas starkt av mig till alla som älskar sött!!

Sen är ju bara Mullberrys skyltfönster bara så härligt att man bara åååååååh!!!!
ROSA, GLITTER!!!!! MMMMmmm, jag smälter :)

Avslutar detta inlägg med en mobilkamerafotning från dan, just den underbara glädjetexten!
EFTER SOLSKEN KOMMER SOLSKEN!!! Hörs snaer, puss och kram!

3 kommentarer:

  1. Sååååå, shiiiiiiit första avsnittet, huuuuuuh... Hahahha....
    Och Hoppas ALLA förstår att jag var EXTREMT IRONISK och skojade om mig själv i min sista kommentar:
    "jag kommer ligga med alla!" Hahahaha..... Det enda "närgågna jag gjorde under hela min tid där var bara
    det lilla poolhånglet med min VÄN Emanuel! På fyllan och villan!! Men shiiiiit, vad klipp och vinklat asså, ojojoj....
    Man hahahaha, jag bara skrattar nu och ångrar faktiskt ingenting! Kraaaam!!!




    du skriver sååå . självklart fattar man att du åker ut imorn . tack för du sagt allt nu !

    SvaraRadera
  2. Du var galnast i paradise ikväll, alltså positivt, å detta är defenitivt en blogg jag kommer följa! Anna V

    SvaraRadera
  3. Hela du är som en fjäril. Jag är kär i dig i dig!

    SvaraRadera