Sidor

onsdag 20 oktober 2010

DET BLIR ETT VÄÄÄÄLDIGT HÄRLIGT VERNISSAGE INNAN JUL!

ÅHHHhh, nu ska jag berätta för er mina änglar! Idag hade jag ett himla fint telefonsamtal med en superkille som har en superlokal, verkligen en superlokal! Mitti allt, mitti stan, verkligen mitti den stadsdelen, den gatan som är sooooo perfectios också!!!! Exakt ställe och allt det där får ni veta efter vårt möte på tisdag, men mitti allt där som är heeeeeelt perfekt för mina tavlor i regnbågens alla färger, mina skulpturer, mina rosa fluffkonstverk och mina alla möjliga små saker som jag skapar! Hela taket vill jag fylla upp med ballonger, hela stämningen ska bli som ett barnkalas för vuxna, (givetvis är alla underbara barn också välkomna.) Det ska glittra, glimma och det ska spelas livemusik! Det ska bakas gudomligt goda bakverk, det ska lagas delikata snittar och det ska bjussas på massa härlig rosa skumpa, jordgubbssaft, vaniljsås, pannkaks och prinsesstårta! Så nu blir det massa härligt skapande för mig varje dag, ja dag, dag som natt! Jag är så glad! Och jag tror att denna paradisegrejen ändå kan bli en liten skjuts till detta, lite publicitet sådär helt enkelt:) Nä, nu skriker penseln efter mig igen! Måste måla klart en liten nos och mun innan färgen torkar här!

9 kommentarer:

  1. Kommer den vara öppen för allmänheten?

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt! Detta blir ju årets grej! Är alla välkomna eller är det inbjudan som gäller?
    Marie

    SvaraRadera
  3. Jo, snacka om att det kommer bli vääääääääldigt härligt ;-) Sara

    SvaraRadera
  4. Älskar bilden, verkligen du!

    SvaraRadera
  5. Åååh, va roligt!! Kommer helt klart komma!!!!

    PUSS

    SvaraRadera
  6. Lätt att jag kommer! DU ÄR BÄÄÄÄST!!!!!! kyssar från ditt fan

    SvaraRadera
  7. Åååååhh, vad ni är fina och rara! Självklart får alla som vill komma! Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  8. Jippie!!! KOMMER, vill att det ska bli december nu, nu, nu!!! :D:D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  9. När du beskriver denna vernisagen blir man väldigt sugen på att komma upp ner ifrån Lund. En helt okänd Sebastian 29 år.

    SvaraRadera