Sidor

onsdag 27 oktober 2010

Shit, när jag såg hur många som hade gått in här hos mig imorse blev jag nästan rädd, och förlåt, jag lovar att blogga om allt, men det är mycket nu,

det är nästan lite för mycket.. För mycket att hålla i typ. All denna mediahets asså, ojojoj... Förvrängda ord och telefonen går varm, ideligen. Och jag som vill blogga för er och berätta om hur härligt allt är, om hur mina senaste dagar sett ut, alla positiva grejer, vill hinna fota det jag skapat de senaste dagarna, blogga in det, vill svara på era kommentarer och allt, allt, allt. Så nu ber jag er verkligen om ursäkt, jag ska komma igen, skriva mina som ni tycker är så roliga, braiga inlägg och få er glada och skratta!! För shit, när jag såg hur många som hade varit inne när klockan bara var 10 nu imorse var det över 6000, alltså bara idag, fast jo, idag är det ju mittuppslag i Expressen med, och då blir det väl googling.. Jättekul att ni kikar in, vill veta, har så mycket fint att säga mig, men jag måste bara hinna vara lika fin tillbaka, men vissa medior är inte så härliga, och det tar mycket tid och energi.. Men nu, från och med idag lovar jag bättring, så förlåt mig, och ihelgen ska jag förmodligen byta bloggforum, få ett eget domän eftersom jag börjar bli lite läst:) Ska plåtas här och där, och jaaaa, mm, det är väldigt mycket nu.. Jag hinner ibland inte andas, men ska försöka. Hörs snart, förlåt för stresstext!!! Fööörlåt mig!!


Denna artikel var i Boråstidning, alla skapar visst olika rubriker, tack Sara!

18 kommentarer:

  1. Du är underbar bästaste Lina! Det är du som GÖR Paradise Hotel. Vem i hela vill sitta och stirra på de andra slapptaskarna och deras obegripliga svammel om "pakter"?
    Jag förstår att det är dig media-sverige vill ha, dig, dig, dig och ingen annan! You go girl!

    SvaraRadera
  2. Wow du håller verkligen på att bli nya Linda Rosing!

    SvaraRadera
  3. Vi förlåter alltid dig Lina. Du behöver ens inte be om ursäkt!!! Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Du är så snygg o verkar ha en fin insida när man läser om dig!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Jag har läst om dig idag och tycker att du verkar vara en fin, spontan människa! Att du har vårdats på psyk, och att du sedan står för det, berättar om det är starkt, många väljer säkert att inte berätta om sådant helt normalt! Du är en förebild för många unga, samt äldre tjejer!

    Carina

    SvaraRadera
  6. Tipsar dig om att surfa på vågen så länge som du bara kan! PARADISE HOTEL VORE INGET UTAN DIG!

    SvaraRadera
  7. Inte undra på att du skapar rubriker. Du verkar ju inte frisk någonstans........

    SvaraRadera
  8. Förstår att de tjatade på dig, du är ju den bästa deltagaren i hela de där rent ut sagt skitprogrammet!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  9. Skit i alla som kommenterar negativt. De är bara så fruktansvärt avundsjuka på din grymma personlighet! Aldrig sett någon innan som kan bjuda på sig själv så mycket som du Lina! Kramisar från Jenny I Borås:-)

    SvaraRadera
  10. Nya Linda Rosing?

    -Nej! Inte Lina inte.
    Hon är tusen gånger vackrare, smartare och framförallt roligare än så!

    Lina Hellqvist DU är BÄST!

    Kram Wilma

    SvaraRadera
  11. Instämmer fullständigt med vad denna människan (om du inte läst det själv) som kallar sig "wyrd" kommenterat om dig Lina:

    Heder åt Lina som struntade i alla trångsynta förtorkade moralmänniskor och helvetespredikningar. Och gjorde till slut det hon själv ville. Och står för det också.

    Förnedrings-tv ?. Har vi fortfarande inte kommit längre ??. Att festa, klä av sig, hångla, ha sex är ju faktiskt inget särskilt ovanligt beteende bland Homo Sapiens (människor) på denna planet. Och att några gör detsamma framför en kamera borde inte väcka något större uppseende tycker jag. Där det hela dessutom sker högst frivilligt.

    Då borde man egentligen hellre kalla våldsfilmer för "förnedrings-tv". Att misshandla, tortera eller mörda någon är ju verkligen att förnedra. Och sker verkligen inte med allas samtycke.

    Men de som inlevelsefullt kan spela att de misshandlar,torterar, mördar sina medmänniskor i en spelfilm får beröm och "höjs till skyarna". Ingen frågar dem om de inte kunde anses vara förnedrande att delta i en sådan film.

    SvaraRadera
  12. Du som säger att Lina inte verkar vara frisk nånstans måste ha allvarliga problem med avundsjuka. Är man avundsjuk på denna tjej som sprider ut så mycke glädje, är sig själv till 100 procent, och som sprudlar hela programmet med sin charm mår man inte bra för att andra gör det. Sök hjälp --------------> PSYKHJÄLP !

    SvaraRadera
  13. Lätt bäst i programmet!!!

    SvaraRadera
  14. Du är som en fantasifigur, du är min drömtjej. Är nästan olyckligt kär idig utan att ha träffat dig. Puss o kram

    SvaraRadera
  15. Du kommer att vinna! Grattis i förskott!

    SvaraRadera
  16. Det finaste i hela denna serie är när du sitter och ber i en hängmatta och säger högt: Amen.

    Gud välsigne dig Lina. Kram Andreas

    SvaraRadera
  17. Tror med att du vinner hela skiten Lina! GO GO GO!!!!!

    SvaraRadera