Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Först måste jag säga tiller alla sötnosar TACK!!! Ni är så himla söööööööta på stan!!!


Asså min vän Sara håller på att skratta ihjäl sig varje gång, alltså från hjärtat, på ett fint sätt, när folk bara: -Men guuuuuuuud, det är ju duuuuuu?! -Får jag/vi ta en bild med dig? -Du är fett skööööön!! -Du gör hela programmet!!! -Är du alltid såhär glad? -Shiiiit, du är ju som på TV, lika crazy, go och glad som på riktigt! -Va, är det Lina????!!!!! -Hallå, det är ju duuuu?!!! Folk ropar på stan, och vissa är jättesöta och viskar lite sött; "ska vi fråga om det är hon" :) "ska vi fråga om vi får ta en bild" Sööööötnosar klart ni får!! Jag är ju bara Lina från landet, och det är väl inge mer med det, hehehe;) Och taaaack för att ni ger mig så mycket fina komplimanger, i kassaköer, mitt på gatan, kassörskan när man ska betala något i en butik, cafépersonal som vill bjuda på fika, asså alla ni är bara såååå goa!!! Ni gör mig så himla glad!!! Och idag har jag haft två utav världens härligaste möten typ, Vernissage och en ny hemlis! Woho! Slänger upp tre utav de bilder som jag också fick in i min på gullisar i stan, så ni kan ta dem från min blogg om ni inte hade kamera:) Sen får väl jag ta komma ihåg att hinna skriva upp era bloggar med så jag kan se:) PUSS!!! Dessa godingar var bara sååå söta! Och det är just det som är så himla kul, att ni säger attt jag gör er så glada och att jag är rolig, jag menar det verkligen, ni är så goa!! PUSS OCH KRAM!


5 kommentarer:

  1. Jag vill också träffa dig på stan! Gumman, du är så söt! Puss å kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Lina! Jag vill säga att din blogg får mig glad. Mvh

    SvaraRadera
  3. Åh, Andréa på bilden längst ner är min gamla kompis från Uppsala. Kul och otippat att jag skulle se henne här :D
    Jag är inne och tittar på din blogg för första gången Lina, väldigt fin! :D <3

    SvaraRadera