Sidor

onsdag 27 oktober 2010

Tack Mastiff, MTG-Max + alla andra! Ni är så fina människor, som verkligen vet vad ni gör!

Jag måste reda ut detta lite grann känner jag, är så trött, ska snart gå och lägga mig, men måste ta dehär. Det har hänt massor idag. Och jag har också varit lite ledsen för vissa saker, men ska försöka komma igen, och hoppas på att denna natt ger mig bra sömn och nya krafter. Jag lovar också nu för sista gången att ge bloggen mer tid imorgon. Men denna dag har ärligt varit heeeelt kaotisk. Till sak; I mittuppslaget om mig idag verkar det verkligen som om Expressen vill hänga ut hela produktionen. Ja Mastiff, som den heter. Men jag måste bara säga att jag och "Schulmangänget" (som typ Expressen vill framställa som värsta inaveln) Haha, är helt underbara, vi fick en helt fantastiskt kontakt! Alex upphöjde mig på nästan varje pandoras eller parcermoni, talade om att jag verkligen kommit in som en glädjespridare, etc.. Jag gillar dem allesammans så mycket, och har inget vare sig med Amanda, Alex, Calle, Hannah, eller Calles tjej Anitha på sne, eller några som helst hard feelings som helst. Med MTGVs chef Max och med producenten Anne har jag också en mycket fin kontakt, den fina även med hela produktionsteamet, ja alla andra som jobbade var enligt mig; Heeelt strålande suveräna, gjorde ett superjobb, de var mycket bra på alla sätt och vis, även om de vill göra bra TV så klart, men det är väl ändå en ren självklarthet!!!? Så Stort Tack till er alla! Och det var tur att jag ångrade mig ska ni veta, för detta med en sån hehe "galen" grej som just Paradise hotel har faktiskt öppnat dörrar och gett mig så mycket positivt! Även om det är mycket nu. För övrigt hade jag och Emanuel ett så fint samtal idag, han är verkligen en helt fantastisk människa, men nej, tro inget sånt nu, vi är verkligen bara vänner, jo väldigt härliga vänner:) Hoppas ni har en bra kväll!? Min har varit uppåner, men jag hoppas på en lättare morgondag! Många kramar, glädje, kärlek och hej, hej, kam, kam till er ;)

Skickar också in en liten bild på mig och den så himla goa familjen, för den är verkligen VÄLDIGT HÄRLIG! Och det är så tråkigt att de uppstår som falska idioter som bara vill sätta "stackars ungdomar i skiten" Vilket är helt fel!


6 kommentarer:

  1. Ni ser ut att vara glada tillsammans iallafall !

    SvaraRadera
  2. Ja, när man läser texten i tidningen får man en helt annan bild! Har oxå alltid gillat bröderna Schulman!!

    SvaraRadera
  3. Förstår att de gillade dig! De gör väl alla?

    SvaraRadera
  4. SCHULMANBRÖDERNA ÄR INTE KLOKA LINA! DU SOM IAF VERKAR NÅGGOT SMART MÅSTE VÄL ÄNDÅ FÖRSTÅ ATT DE INTE GILLAR DIG PÅ RIKTIGT? UTAN BARA VILL GÖRA JUST DET DET SJÄLV SITTER OCH SKRIVER: BRA TV!

    SvaraRadera
  5. Sen du kom in i Paradise blev det värt att kolla på, hejjar på dig och Emanuel!!

    SvaraRadera
  6. De är visst kloka och superbra! Och tack alla andra fina, fina ni!!! Många kramar!

    SvaraRadera