Sidor

måndag 25 oktober 2010

Loooovar ska blogga igen den fina dagen idag och mer om igår, men nu sett paradise!! Haha, kuuul:)

Så jag kommer snart, lite senare.. Ska äta och ha lika goa samtal som vanligt med min goa granne Lisbet. Och har idag sprungit runt på stan hela dan i massa ärenden, och shopping med Sara. Och haha, massa ni fina, så himla gulliga har kommit fram och frågat: -Men guuuud, det är ju du? Och några ville ta bilder med mig och Sara tyckte det var så skoj så:) Hahaha, vad gulligt att ni vill ta bilder med mig och att ni bara säger att jag är så rolig!! Vad gillde ni programmet ikväll då? Kraaaaam

8 kommentarer:

  1. Hahahaha, Linaaaaaa!!! Vad hade du fått på Emanuel??? Du är så skööööön!

    SvaraRadera
  2. Vi älskade dig som vanligt!!! o kom igen blogaaaaaa mer nuuuuu!!!! Du luktar visst gott med;)

    SvaraRadera
  3. Du är stöööörtskön som vanligt Lina! Äger hela hotellet! Puss Sandra

    SvaraRadera
  4. Lika skoj att titta in här varje gång! Längtar efter nästa inlägg! Hoppas du har en fin middag hos grannen! Puss Danne

    SvaraRadera
  5. Hat du god man?????? Ehh varför?

    SvaraRadera
  6. hahaha va tvungen och skriva :) måste se bilden igen haha, du verkar vara en stört skön människa / syskonen bill & bull från SmileyVintage :D

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för alla fina ord och ja en gode man har jag sedan länge, hon är suverän!!! Jag bara shoppar och shoppar, så Doris är perfekt på att dela ut lite pengar då och då:) Går jag in på Panduro Eller Kreatima bara poff så har jag inte en slant till mat, hahaha :) Så jag ska berätta mer sen om varför och mitt förhållande till pengar och att jag lätt lånar ut och allt det där, lite svårt för att säga nej helt enkelt:) Berättar mera om det sen, för är så trött och morgonmöte imorgon. Kraaaaam Sov gott (och ja visst var Emanuel härlig i sina kläder!) Hahaha:D

    SvaraRadera
  8. Ps, lovade ju att blogga mer ikväll men mååååste verkligen sova!! PUSS

    SvaraRadera