Sidor

fredag 22 oktober 2010

Hittade den perfekta barnboken till skatten, min guddotter, systerdotter min bedårande Milla!

På en jättemysig, fin kristen bokhandel i stan. Boken är helt fantastisk, och Nallen på boken har som plyschkläder på sig så Milla också kan känna. Och ser ni vad boken heter? Gosiga Gunnar! Som min Pappa heter! Min fantastiska Pappa som finns där för mig jämt, i alla lägen, jämt, jämt, jämt. Pappa finns också där för alla jämt. Att jag är så lyckligt lottat, är jag evigt tacksam för, för jag har verkligen en helt underbar Pappa, min kärlek till min Pappa går inte att beskriva med ord, det finns inga ord för hans godhet, generositet och hans enormt stora hjärta. Han har varit den största klippan genom hela livet för mig, mina syskon, ja alla, alltid, alltid, alltid. Pappa, jag älskar dig så! Och fast jag lever ett hektiskt liv nu, och att jag inte hinner komma hem så mycket har jag väldigt dåligt samvete för. Men snart, snart kommer jag hem! Måste tillägga att jag har en helt underbar och fantastisk Mamma också! Jag saknar och älskar er så mycket att en flod av tårar just nu bara rinner ner för mina kinder! Och min lilla Milla, Jenny, Frida, Peter, Jimmy er med! Ni är min kärlek, mitt liv, min grund, mitt allt. Tack för att ni finns, och tack älskade Mamma och Pappa att ni skapade mig, ja dig med såklart Gud.
-Puss och kram! (som min Mamma i alla mina år jag minns alltid avslutat våra telefonsamtal med)

2 kommentarer:

  1. Åh, Lina vi älskar dig såå mycket!!!
    Hoppas att vi ses snaaart!!!

    PUSS

    Jenny, Jimmy & Milla

    SvaraRadera
  2. Perfekt bok ju! Din faras är säkert så gosig, han ser det ut.

    SvaraRadera