Sidor

onsdag 20 oktober 2010

Gårkvällen med Cilla var så fin och häääääärlig!

Hej, sådär, äntligen lite bloggtid! Förlåt, men det har bara varit så mycket idag, fixat, donat, målat, städat, mediasnack, telefonsamtal, ärenden, ja, allt allt, allt:) Men åh vilken fin kväll vi hade igår! Verkligen supermysig! Underbara Cilla hade lagat världens godaste mat som vanligt, och sedan gick vi till Maruschka de Margó på lite skumpamingel och lansering av en väldigt trevligt duktig kille som gjort både doftljus och parfymer, Kilian heter han och ååh vad de luktade gott! Hem med oss fick vi också en liten påse med de underbara proverna. Stämningen var supertrevlig, och jag var lite fjärelig sådär, för jag bara ääälskar ju deras fjärilsprovrum så! Sedan poppade vi in på Riche en sväng, där jag fin syn på Erika, och där jag visst råkade bli lite för högljud, hehe som vanligt:) Så tog vi oss en go fruktdrink på Diplomat och hoppade sedan upp till Tomas och sa hej:) Kul att de också fick träffa varann:) Hoppas ni haft en fin dag allesammans! Jag ska berätta något kul lite senare, planerade upp en så skoj grej idag!Love,kraaam!





























6 kommentarer:

  1. Du har så fantastiska kläder jämt! Vad är det för fin orange jacka/kavaj du har? Och vad har du köpt fjärilströjan? VILL HA! Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Du verkar så sjukt snäll gumman. Såg dig ikväll.

    SvaraRadera
  3. Vackra, tokiga, underbara människa!
    LINA, LINA, LINA! Tänk om alla deltagarna vore som dig!
    Då, då, dÅ skulle det bli PARADISE HOTEL!
    Du är som en utomjording, du är som en ängel, som ett lamm, och som en storm av färger och kärlek!

    Jag hejjar på dig, och kommer följa denna blogg tills jag dör. Kramar från Linnéa

    SvaraRadera
  4. Du är bara för underbar!!!!

    SvaraRadera
  5. Guuuuuuud vilka fina kommentarer jag får! Tack!
    Sen till gulliga dig som undrar/gillar min fjärilströja så är den tyvärr köpt på Beyond retro, så det finns nog inte att få tag i en till:( Kavajen är från Karen Millen. Kram till er alla!

    SvaraRadera
  6. Håller med, grymt snygga kläder jämt! Du är så extremt färglad! Puss Emelie, måste oxå skaffa blogg!

    SvaraRadera