Sidor

torsdag 14 oktober 2010

Huh, nu är det stressat! Jag är en rosa ängel ikväll som först åker till underbara Tomas, Tim och Victor, sen möter upp tjejerna och firar Bingo!!

Sköna, snälla, goa Bingo har sin Bokfest på Hells ikväll, woho! Kommer säkert bli mycket trevligt! Så jag har tagi på mig mina rosa vingar, satt lite rosetter, gjort håret lite ängligt, och självklart är de nya favoleggingsen på :)
Men först nu bär det av till mina favoritkillar Tomas, Tim och Victor. De har världens finaste hund också Niki, och det var allt bra längesen jag träffa henne nu så det ska bli så underbart att gosa med henne och se henne igen! Bingo och Katrin har ju fått en underbart söt liten son här i början av sommaren också, en ursöt liten Ringo, så gratta ska jag göra dem lite grann sådär och ge dem en liten spjälsäng jag gjort i keramik:) Man kan liksom ha den som servettställ, och eftersom jag är så änglig ikväll rotade jag fram två himla passande servettringar med vingar också :) Och så lite rosa fluff på det så blirre säkert bra :) Nä, nu måste jag åka, vi ska kolla Paradise Hotel snart ;) Hoppas ni haft en bra dag!! Och förlåt för köksförseningen (bilderna) Men jag lovar imorgon! Massa, massa bilder! Puss och kram nu fina, fina ni!








5 kommentarer:

  1. Har inga ord för din skönhet vackra rosa ängel..........

    SvaraRadera
  2. Så gulligt av dig att ge bort en bebis-säng som present! Dem kommer nog bli jätteglada! Kramar Sandra

    SvaraRadera
  3. Har du bara leggings utan kjol/tunnika? ;)

    SvaraRadera
  4. Det ar en kuuuul kväll! Kramen Sara/Påsen ha ha

    SvaraRadera
  5. Haha, du var ju jättefin i din långklänning, du är inte alls påsen sara ju!! Haha, jaaa en riktigt kul kväll vart det! Och leggings utan kjol eller tunnika, hehe, jag kan ha på mig allt hur som helst, liksom inge mer med det;) Kraaam till er! Och tack Sandra, jo jag hoppas de gillade den:) Och sött tack till dig som tycker jag är en rosa ängel söta du:)

    SvaraRadera