Sidor

tisdag 19 oktober 2010

Kändis över en natt? Media, jag sover! Ring mig efter 10 i fortsättningen.
























Shit asså MEDIA, ni är inga lätta figurer, men ni är väldigt härliga med, och ger mig mycket fina komplimanger:) Jaaa, jag var högljud, naken och helt galen i tvrutan igår, men det var väl inge mer med det;) Att det skulle bli såhär trodde jag aldrig, jag var ju bara lite full och ja, crazy! Hahaha... Men nu går telefonen varm här. Och när jag vid niosnåret hade avslutat mitt samtal med min vän Sara som jobbar på Boråstidning, såg jag till min förvåning, ---OOooooppsss!!! Massa konstiga 08nr med mer... Inspelade meddelanden, ah, typ alllt.... nää, nu ska jag fixa kaffe, trevlig dag änglar, hörs snart! Kraaam, gomorgon!


Jo, sova med telefonen brevid är väl det nya då..... Men , hheheh äääälskar ljudlös!!

9 kommentarer:

  1. Kändis över en natt? Det mest patetiska jag hört. Dock är du sjukt underhållande. Kanske satsa på teater?

    SvaraRadera
  2. Vilka söta morgon bilder. puss patrik som kolla igår förstår att du blev känd.

    SvaraRadera
  3. Hej!! jag såg dig igår och jag diggade från första början.. Du bjöd verkligen på dig själv och de är så de ska vara.. Dom andra verkar ju så stela och inte vill bjuda på sig själv.. Men jag hoppas dom släpper lös dom oxå under programets gång.. Hoppas kaffet smakar bra.. Många Kramar från en Norrlänska =)

    SvaraRadera
  4. Haha jag diggar dig grymt mycket i PH ;)

    SvaraRadera
  5. LINA HELLQVIST DU ÄR MIN NYA IDOL!!

    SvaraRadera
  6. Ni är bara såååååå söta!! Detta värmer så ska ni veta!! Mängder kramar till er!

    SvaraRadera
  7. Du är den härligaste tjejen jag har känt

    SvaraRadera
  8. Du ska bara söka dig till teatern.
    Naturlig, gränslös Du har allt.
    Vi som känner Dig vet att Du är den Lina som Du
    visar i Paradise Hotel Ser fram emot nästa avsnitt

    SvaraRadera
  9. lina du är ju helt underbart galen!

    SvaraRadera