Sidor

torsdag 21 oktober 2010

Som om Eiffeltornet fått vingar? Tack, ni är heeeeeelt fantastiska!

Asså vad gör jag?! Är jag så rolig, galen, störtskön som ni säger!? Va, va?! Jag?! Ni kommenterar och ger mig så underbara komplimanger hela tiden! Och ni ska verkligen veta att jag blir AAAAAAASGLAAAAD! Ser ni siffrorna till vänster här? Detta trodde jag aldrig! Nu kan man visst se hur många som varit inne, och under de senaste dagarna har det bara liksom som sprungit upp till toppen, ni har bara rusat in, som om typ Eiffeltornet fått vingar!! Jag lovar att blogga, blogga, blogga!! Jag vill göra er så glada som jag bara kan! Jag vill göra allt för er!! ÄNGLAR!!! Hörs snart, måste lyckojogga bort lite daller nu ;) Kraaaaaaam!!!!
Det är ni, ni och Gud som får mig att Leva här och nu!!!!
Nu ska jag erövra hela världen med min glädje, mina färger och.,. min blogg, hahaha...

9 kommentarer:

  1. vad kul! ja lina blogga på nu så lovar jag att följa! du är bäst! Danne

    SvaraRadera
  2. Inte otippat hörrudu!

    SvaraRadera
  3. Du kommer bli nya Blondinbella, fast miljoner gånger starkare personlighet.

    SvaraRadera
  4. Cooooooola duuuuuu

    SvaraRadera
  5. Gud sluta vara så underbar? :D ge mej din energi!

    SvaraRadera
  6. Så jävla rolig tjej du är :P Önskar att folk kunde bjuda lika mycket på sig själv som du gör :)

    SvaraRadera
  7. Förstår du att vårat morgonsnöje är din blogg?! Alltid har det hänt något spännande här! Vera

    SvaraRadera
  8. De är för att DU är så Underbar och ÄLSKAD av alla!!!! Joppe

    SvaraRadera
  9. Jaa, Lina!!! DU är nog den mest ÄLSKVÄRDA personen i världen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ÄLSKAR DIG!!!

    SvaraRadera