Sidor

torsdag 28 oktober 2010

SOM APPLE SÄGER -NU FÖRÄNDRAS ALLT IGEN!

Men än så länge, är det ännu sådär lite småtråkigt för er eftersom jag inte får berätta så mycket, men jag tänkte att ni ändå skulle få er en smygtitt på bilderna som fotografen tog i fredags, och så ska jag få ett eget domän:) Ni vet en helt egen ball sida sådär;) typ www.livligalina.se eller www.konstigalina.nu eller www.regnbagslina.com eller något annat väldigt härligt:) Ja, varför inte www.valdigtharligt.se?? Hahaha, ni ska få se och höra snart mina änglar!! Men vad gillar ni dessa bilder? Är de inte härliga? Kommer snart, ska slänga in några sköna bilder han tog från mitt lilla hem med, för han fotade typ aaaalllt härligt här:) Så om jag får, måste höra mig för lite.. Puss, kram, gos allt!!!





7 kommentarer:

  1. OMG! Vilka bilder gumman. Puss Emelie

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte måla tavlor du är ju själv som en tavla tryck upp och sälj!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Va skoj att de verkar gå så bra Lina! Bilderna och nya stilen på bloggen är svinsnygg!!! Danne

    SvaraRadera
  4. Hej hej komkom !!!!! Love this!

    SvaraRadera
  5. Ditt hår!!!!!!!! WOW!!!!!

    SvaraRadera
  6. Riktigt sexiga bilder!!

    SvaraRadera
  7. DU ÄR GRYM!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera