Sidor

söndag 31 oktober 2010

Kände mig nästan som död, låg som nästan och ruttnade,

men det enda botemedlet är då det ja, det som jag älskar, MÅLAAA! Så målat hela kvällen, är tyvärr himla nere, men det är då jag på något sätt jag får motivationen, koncentrationen till att skapa. Är dock inte klar med denna på länge, men känner att den nog kommer bli ganska bra (hehe, brukar vara enormt självkritisk annars) Så kanske var det bra att hamna i hopplöshetens hål en stund.. Annars hoppas ni har en fin lördagskväll mina änglar, eller nu natt. Nu ska jag försöka sova, och hoppas återligen att dagen ger mig ny kraft, energi och glädje... Men när jag ser filmer jag får skickat på min lilla guddotter, systerdotter Milla, ja, ja då sjunger hela mitt hjärta och dödar allt det ledsna och trasiga! Tack för att ni finns! Ska lägga upp världens sötaste nya bilder jag får på mail imorgon. Men nu, ja natti.

12 kommentarer:

  1. Du har verkligen talang Lina! Vilken målning! och din känsla för färger är unik. Du kommer att bli något stort. Kan inte vänta på din vernissage! Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara skriva att jag tycker att du är helt underbar. Du sprider glädje och kärlek, det behövs mer människor som dig. Heja Lina!!! :)
    Verkligen, jag blev imponerad av dig.
    Kram / Embla

    SvaraRadera
  3. Lina, du slutar aldrig imponera! Kram på dig! Helene

    SvaraRadera
  4. Vilken konstnär du är alltså! Hur stor är tavlan? Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Ser ut som din kropp. Smala ben, tjock mage å hängpattar, schyst!

    SvaraRadera
  6. Vad kommer all dina ideér ifrån? Allt Du skapar
    blir så fantastiskt. Måste bli en underbar vernissage!

    SvaraRadera
  7. Ååååhh, taaaack allihopa!!!!! Snart kommer det exakta datumet för mitt vernissage! Och alla som vill får självklart komma! Kram!!

    SvaraRadera
  8. Haha, och till dig som tycker de ser som min kropp, hahahaha jo, ja, det stämmer faktiskt lite, vissa delar :)

    SvaraRadera
  9. Åh vilken målning. helt otroligt bra! Hoppas att jag har råd att köpa en en vacker dag, kram från Ann-Sofie

    SvaraRadera
  10. Åh, sorry Carina! Den är fyrkantig, en kvadratmeter stor typ:) Och ÅÅåh, Ann-Sofie, till dig blir det ju självklart kompispris! Kraaaam

    SvaraRadera
  11. Säljer du dina alster??
    Du har din mors konstnärliga ådra....vi jobbar ihop hon och jag.

    SvaraRadera
  12. Ps, om det nu är min goaste Ann-Sofie PH-kontaktperson:) Annars så kan det säkert bli kompispris ändå, jag ska inte sälja något dyrt, alla som vill ska kunna köpa :) Och Tack Annika, fast mina "alster" jämförs med mammas går inte ens att jämföra, jag är ju amatör men älskar det, mamma kan måla på riktigt, riktigt! Brukar aldrig skryta, vill inte göra det nu heller, men hennes konstverk och det hon gör är helt otroligt!

    SvaraRadera