Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Men jag måste ändå avsluta denna dag med att säga tack! Tack för att ni gillar att titta in!

Och som sagt, morgonmöte imorgon och det blev försent att blogga om allt som jag lovat, men imorgon!!! Jag loooovar! Men måste bara säga det att jag blev så glad när jag kolla statistiken, just nu har jag visst snittet 8 728 läsare i veckan:) Guuud vad ni är söta! Natti nu, och jag lovar att komma med massor fler riktigt härliga överraskningsinlägg så jag kan få er skratta och gå in lika mkt och kanske mer:) Natti!

7 kommentarer:

  1. Men Lina, de är väl inget konstigt?! Du har ju den underbaraste bloggen i världen! Du kommer bli stor om du satsar på blogg! Puss sötnöt!

    SvaraRadera
  2. Många vänner i USA ?

    SvaraRadera
  3. Vad skoj!!!!! Jag kollar varje dag! Denise

    SvaraRadera
  4. Du borde få pris som Sveriges största glädjespridare!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Snälla blogga snart har väntat hela dan!

    SvaraRadera
  6. Fööööörlåt för dålig bloggning idag, varit i stan heeeeela dan igen, och det har bara varit såååå himla positivt!! Ska blogga nu loooooovar, och blev så glaaaaad för nu när jag kom hem hade redan över 1700 varit inne idag :D PUSS!

    SvaraRadera