Sidor

söndag 24 oktober 2010

I THINK I AM IN LOVE WITH MY SWEET AND LOVELY LIFE!

Jag hade verkligen världens sötaste och härligaste Norrtäljelunch idag, och ja, jag som bantar, men haha, varför banta, när man kan äta väldigt härliga saker istället? Det är väl liksom inge mer med de;) Och hela Norrtälje var ju bara så vackert, alla gränder och mysiga butiker! Jag har masssa mer härliga kort som vi tog men slänger upp vår väldigt härliga lunch först:) Haha, fast lunch och lunch, den bestod mest utav socker!
Åååååh, vad vackert och mysigt det är med maränger, bakverk är för mig konst!
Ikväll ska jag måla tavlor med prinsesstårtor, maränger och cupcakes!!

















































Mmmm.....


























Men även på vår härliga lunch/fika, som även den handla om kommande grejer, var jag sådär himlans tråkigt upptagen:( Mail, telefon, det, det och det. Jag var tyvärr tvungen att ha datorn med mig, min nya telefon suger på att vara härlig att surfa med, och det ska vara iphone4 liksom... Vi kom iallafall fram till riktigt roliga grejer, och vi hade sjuuuuukt skoj! Han skrattade hela tiden typ:D Och dessa underbara bakverk asså, mmmmmm.............
LOVELY, LOVELY, LOVELY, SUGAR AND LIFE!

Asså fatta en rosa chokladboll!! Aldrig sett innan, så himla sweet!!!





Och han var helt också, men duuuu!??!!?! Vart hittar du allt, din dataväska, din ring!!
Hahaha, jo min datorväska är himla härlig, köpt i Täby c, och ringen är från Colombia :)

16 kommentarer:

  1. Hej Lina! Dina bloggar och din klädstil är helt otrolig! De syns att du är konstnär! Men NU vill jag veta! Sjalen? Den turkosa tröjan? De regnbågsfärgade små rosetterna i håret? Kappan, den är från Desigual va? ÄLSKAR DIN BLOGG OCH HELA DIG!
    Vore så tacksam för svar! Massa kram Anna

    SvaraRadera
  2. Denna blogg blir bara sötare, bättre, snyggare, intressantare och roligare! Har varit inne en del innan också.

    Lina, tänk jag är kille och läser inga bloggar alls, men din går inte att motstå.

    Kram på dig! Fredrik

    SvaraRadera
  3. Du är mig en overklig figur du! På ett bra sätt! Dina bilder är som i sagor, du är lika söt som marängerna! Hoppas du vinner Paradise Hotel!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Du måste sluta äta!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Du kanske ska tänka på att välja en kaka och inte två?

    SvaraRadera
  6. Vill bara ge er en rak höger som snackar om hennes vikt, eller vad hon äter! Blir så trött! Viktor B

    SvaraRadera
  7. Instämmer Viktor, Lina har ju en skitfin kropp!

    SvaraRadera
  8. Halloi Lina.-Vart länge sedan jag kikade in "hos
    Dig",och: -hamnar av alla ställen i universum-i
    Norrtälje.-Det blev något nostalgist.Har bott där över 13 year.Norrtälje marknaden får Du bara
    inte missa-om inte i år så våren.
    Ångbåtsbiffen i M/S Norrtälje vid kajen(-bodde vid Socitetsparken där bredvid)får Du bara inte missa.
    Var hälsad-det e liv i Dig,minssan;) H

    SvaraRadera
  9. Håller med er ovanstående! Fy fansen för levande skeletttjtjer som går miste om vårt mest underbara sinne SMAKEN!!!

    Ät vad du vill, hur mycket du vill!!!

    Du kommer att vara skitsnygg hur stor du än skulle bli, menar inte att du är stor alltså.

    DU ÄR PERFEKT!!!!

    Puss!!!
    Jonte

    SvaraRadera
  10. Säger bara GO girl!

    SvaraRadera
  11. Du är så söööööööööööööt!!!!! Kram sandra

    SvaraRadera
  12. Åhhhh gud vad underbart gott det ser ut honey!!! Nästa gång jag kommer till Sthlm måste vi fika på det där stället jag snackade om på Sankt Eriksplan =D Xoko!!!! x x x x

    SvaraRadera
  13. Ang Linas vikt så pendlar hon upp och ner som hon känner för själv. Om hon vill vara smal är hon det, om hon vill äta massa mat och godsaker gör hon det ^^ det är väl inget mer med det? :)

    SvaraRadera
  14. HAHAHAHAHAAHA MAN BLIR SOM MAN UMGÅS!!!!!!!!!!! EMANUEL OCH DIG ALLTSÅ!!!!

    SvaraRadera
  15. Hej alla mina underbara änglar!! Åhh, ni bara öser glädje och så fina kommentarer till mig! Och bara som idag på stan, jag blir så glad!!! Till dig Anna som skriver där överst, föööörlåt först och främst att jag är så dålig på att skriva vart mina kläder kommer ifrån, men jag är inte sådär "dagens outfit" och så, hehe, om du förstår vad jag menar:) Jag liksom tänker inte på att skriva om sånt, men loooovar bättring!! Både sjalen och tröjan har jag tyvärr också köpt på någon slags vintagebutik eller beyond retro, jag minns inte riktigt, ganska gamla plagg... Men tack för att du gillar min stil så mycket, och tack till er alla andra fina som också säger det ofta! Jag får väl börja med dagens outfit, hahaha;) Gonatt nu, sov gott!! Imorgon ska mitt vernissagedatum bokas, ett tidigt morgon möte så nu måste jag släcka ner här. Vi hörs imorgon. Mssa kramar!

    SvaraRadera
  16. Hej Lina! Vad kul att du gillar våra bakverk. Underbart att ha dig här i Norrtälje. Hälsningar från café Tre Praliner i Norrtälje

    SvaraRadera