Sidor

måndag 1 november 2010

Tack, tack att denna lite tuffa och ibland lite smått dystra, lite tunga vecka kunde få ett sådant fantastiskt slut!

Gårkvällen, ååååh gårkvällen! Jag vill bara ha den där underbara gårkvällen hela tiden, just den fina, fina gårkvällen tillgänglig jäääämt, typ instoppad i en liten burk i kylen, så jag kan ta fram den när jag vill, ta en sked och känna allt dedär som igår!! Ååh igår jämt, jämt, jämt, känslorna, atmosfären, skratten, tårögden, ja aaaallt!! Och just den gudomliga känslan att möta en så fantastisk människa man inte mött utan kameror, inte mött en än på andra sidan jorden, men ändå bott tillsammans med och kommit så nära, jo ni förstår nog vem jag talar om! -EMANUEL! Oh, vilket möte, vilken levande, riktig, dödshärlig, underbar, makalös KRAAAAAM! Oh, min ängel, oh Emanuel, du är så, eller asså nää, ja du vet, jag har inga ord för dig, det finns inga. Och du är ett givet kapitel i min bok ska du veta. Men nu måste jag ju börja att berätta om innan, för innan underbara Emanuel, sköna festliga djfesten på Cafét, goa Leonardo, (som jag också träffade igår, och kramades lyckligt med) och allt det där... så blev planerna lite ändrade. Egentligen skulle vi ut och äta några vänner igår, men helt plötsligt ja då skulle det dejtas i grupp, japp en trippeldate, och det var liksom ingé mer me dé ;) Haha, fast date, och date, ingen visste väl inte ens vems som var vems "date" och alla är vi bara väldigt härliga singlar och ingen av oss blev lite extra dejtiga med varann under den så himla fina kvällen hos Fredrik som hade lagat världens godaste mat:) Stämningen var på topp och vi hade riktigt, riktigt trevligt! Stort tack till er goa, goa grabbar för en jättefin kväll!! Och vad mysigt vi hade det inatt, vi drog hem till mig alla tre och sov, jag, Julia och Felicia. Drack te, pratade och sov så gott tillsammans allesammans! Tack ni är underbart härliga! Och Tack till alla fantastiska kommentarer ni ger mig! Alla ni som vill krama mig på stan, alla ni som kom fram igår på cafét, alla, alla, alla, och söta, söta Sessi!! NI ÄR BÄST ALLIHOP! PUSS!




Hahaha, den här bilden är så sjuk! Jag typ tittar på Julia som om:
-Vaaaaa??!! Vem har tagit den där bilden på en slemmig bajskorv!
Hahaha, jag har aldrig sett min blick sådär på kort för, hahahaha:)



Och ja, detta efterlängtade möte var verkligen så vackert! Vi körde ett "änglaspel" i paradise enligt den så goa Leonardo! Haha, han ba: -Ni var bara där och var så fina och snälla, ni spela liksom inte! Haha, nää det kan jag verkligen hålla med om, jag bara var, och skulle aldrig kunna tänka mig själv som en "spelare" även om det var en tävling:) Och när jag tänker efter kan jag inte ångra en sekund att jag tillslut sa ja till PH, för hade jag inte tagit mig ner till Colombia hade jag ju aldrig mött Makalösa Emanuel, Enormt Goa Julia, Och Underbara Fina Lin, och självklart också ni alla andra med! Nämnde bara några utav er Änglar! KRAAAAAM!

19 kommentarer:

  1. Åååh, vilken underbart inlägg!!

    Du och Emanuel passar skitbra ihop!!!!!

    Ni ser såå kära ut!!!!

    PUSSSS
    Mia A

    SvaraRadera
  2. Gumman, vad kul! Är ni kära du och Emanuel, de framgår inte..?? Nyfiken ju!!!! Kram sandra

    SvaraRadera
  3. Stackars de andra tre killarna när kvällens mål var denna Paradise-Emanuel? E ni ihop eller??

    SvaraRadera
  4. Åh hej söta lina, jag har letat och letat efter din blogg och nu äntligen hitta jag den :) jag tycker är en sån jävla härlig människa, det bara sprider gladhet och positiv känsla när man kollar på dig på tv. Du är en grym tjej :)

    Hör gärna av dig om du vill
    Seessaann08@hotmail.com är min mejl :)

    SvaraRadera
  5. Du förstår nog inte vilken lycka du sprider omkring dig. I dagens avsnitt var du lika skön som vanligt!!!!!

    Men måste fråga, DU och Manne? E ni kära eller?

    /nickenyfiken

    SvaraRadera
  6. Hahahahahaha du i kvällens PH Lina!

    HAJ! HAJ! HAJ! HAJ! HAJ! KOM! KOM! Jag älskar när du säger de!! Min man har till och med börjat kolla på PH nu, haha. Lev väl.

    Malin

    SvaraRadera
  7. LINA + EMANUEL = SANT????

    *Hihihihi*

    AmaNdA

    SvaraRadera
  8. Avgudar dig Lina, du är en fantastisk person! Kramar Marion.

    SvaraRadera
  9. jösses vilken lycklig brud du är som fick sova med den hunken! ;) ni två förgyller varje kväll när man ser på PH

    SvaraRadera
  10. Guuuuud vad ni är söta och rara mina änglar!! Åååhh, ni ska veta det att ni gör mig lika glad som ni säger att jag gör er!!!!! Och till denna sak som nästan alla utav er undrar, hahahaha, jag skriver ofta väldigt starka "kärleksord" om människor jag tycker otroligt mycket om, men jag måste tyvärr göra er besvikna och säga att jag och Emanuel enbart är vänner och har ingen romans på något sätt. Det skulle vara en vänskapsromans då, hehe:) Så så är det med det:) Och stooort tack till dig söta Susanna, vad skoj att du hitta mig som du letat, välkommen får jag säga:) Och till er alla andra fantastiska TAAAAACK för alla underbara ord!! Många, många kramar!

    SvaraRadera
  11. Sluta Lina, de syns att ni är galet kära!

    SvaraRadera
  12. Nya Olinda å Patric - ankmun? You GO GIRL!

    SvaraRadera
  13. Ni ser ju iaf ut att stortivas i varandras sällskap!

    SvaraRadera
  14. Hehe, ja änglaspel är verkligen rätta ordet för er.
    Ni både är och ser ut som två änglar! Puss Denise

    SvaraRadera
  15. LINAAAAAAAAAA!!!!!! Vet du att du gjort mig beroende av dig och denna blogg. Alla inlägg, bilder och berättelser blir bara intressantare och roligare!!

    Magnus

    SvaraRadera
  16. SLUTA TRAMSA DET LYSER KÄRLEK I DENNA BILD PÅ ER!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  17. Ni är inte bara de två ärligaste människorna i programmet, ni är de två vackraste med!

    SvaraRadera
  18. Lina åååååå... De är dig de inte finns några ord för och kanske denna lyckliga mannen med :-)

    Daniel

    SvaraRadera
  19. TUSEN TACK NI ÄR SÅ FINA!!!! Men nej, nej... Vi är INTE kära :) Bara vänner, jag lovar!!!

    SvaraRadera