Sidor

tisdag 16 november 2010

Nu har det gått en vecka....en vecka sen denna bild togs, en vecka innan jag visste om allt, förlåt min kassa bloggning men nu är livet inte lätt...

Ja, jag har ju för övrigt lugg nu, blev klippt av Julias superduktiga frisör Antonio, ska berätta om allt dedär sen, och jag lovar er att snart vara på fötterna igen, jag lovar, jag ska försöka allt! Vänta lite bara, jag kommer snart tillbaka och tack för alla goda ord, ni är fantastiska! Många kramar! Tror jag lyckades sova 5 eller 6 timmar inatt, är glad för det. Nu ska jag äta ett päron, vad gott. Sen till Martina, hon fyller år idag!! Grattis! Kram

28 kommentarer:

  1. Nä men se så underbart Du mognar;undrar hur
    man kan baaara bliii vackrare o vackrare?:)
    -En o annan får bara nya "smilegropar" i hela nunan;)-Några oförskämda t.o.m kallar det rynkor!!-Fyy
    -Men vart kul o se Dig.-Vart länge sedan H

    SvaraRadera
  2. Hörde vad som hänt. Tycker så synd om dig....

    All konst stulen, bara för att du skulle få hushållshjälp. Det är inget att skämmas för att du släppte in dem, och konsten kommer att komma tillbaka så du kan ha din utställning i alla fall.

    HOPPAS POLISEN TAR DEM!!!

    Ann L

    SvaraRadera
  3. Lina, är du sjuk? Alltså har du en sjukdom?

    SvaraRadera
  4. Jättesöt i lugg! Puss

    SvaraRadera
  5. Du blev jätte fin i din nya frisyr...

    SvaraRadera
  6. Fina du! Blogga mer!

    SvaraRadera
  7. Lina måste bara säga att jag grina som ett djur när du åkte ut ur paradise, du verkar vara en hlet underbar människa och du inspirerar verkligen mig! ville bara säga det! ha det bra kram kram

    SvaraRadera
  8. Ryck upp dig ny snygga Lina!

    SvaraRadera
  9. Vad är de som hänt egentligen?

    SvaraRadera
  10. Jag hörde att de tagit slut mellan dig och Emanuel och att han dragit till Thailand?

    SvaraRadera
  11. Är det sant de med konsten???????

    SvaraRadera
  12. En människa som är så go som dig förtjänar inte att må såhär! Hoppas konsten kommer tillbaka! Richard

    SvaraRadera
  13. BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  14. Vad hände med den glada Lina som aldrig var ledsen?

    SvaraRadera
  15. Älskade människor! Var inte oroliga!! Ok, livet är inte riktigt på topp just nu, men allt kommer säkert att ordna upp sig till slut. Tack ändå så jättemycket att ni bryr er så. Och detta att min konst är stulen är helt taget ur luften, och jag ska försöka komma igen och blogga så snart jag orkar. Kramar

    SvaraRadera
  16. Men har de tagit slut mellan dig och Emanuel då eller va de oxå bara taget från luften?

    SvaraRadera
  17. Just ja, det glömde jag.. Jag och Emanuel har aldrig varit mer än goa vänner och han är i Thailand med hans familj:) Kram, sov gott!

    SvaraRadera
  18. Dricker en öl med din farssa, en rackarns go gubbe.

    jag har hörts, professionell anonym röst.

    SvaraRadera
  19. Hej Lina!
    Inte kul att du är ledsen, men man får vara det ibland:) för då uppskattar man det roliga mkt mkt mer:) det blir detdär lilla extra då!
    Man får helt enkelt prata ut om det när man mår bättre:)
    Anledningen till att jag skriver till dig är för att jag måste säga det att jag tycker du är den mest härligaste människa jag någonsin har "träffat" du verkar så positiv till allt, och du verkar alltid ha ett leende på läpparna:)
    Första gången jag såg dig på paradise hotel så tänkte fy fan vilken go tjej:)
    Så jag har bestämt att jag ska bli som du! eller aa rättare sagt jag ska ha dig där bak i mitt huvud å försöka tänka positivt till allt!

    PS.Du har en riktigt skön klädstil!DS

    Puss och Kram

    SvaraRadera
  20. Hej Lina!
    skrev till dig igår, men jag glömde fråga en sak... Glömde fråga om jag fick ha en länk på min blogg till dn blogg? har nyligen skaffat en blogg på blogg.se, hade förut på bloggproffs.se
    Men det okii, eller vill du inte det?:)

    Puss och Kram

    SvaraRadera
  21. Hej Sofia! Tack, va go du är, glad jag blir! Självklart får du ha en länk:) Vad heter din blogg? Du vet om du skriver din adress när du skickar kommentaren ska den komma med, men vet att jag alltid haft lite strul med kommentarersgrejerna här.. Jag lovar att snart vara tillbaka med min positivitet, men denna vecka har tyvärr varit himla deppig.. Men, men efter regn kommer solsken, det är ju liksom inge mer med det :D Många kramar Lina

    SvaraRadera
  22. Hej Lina!
    vad kul att du blev glad! tack så mkt för att jag får länka din blogg på min blogg:)
    Precis! man kommer tillbaka sakta men säkert efter att man har haft det lite svårt.
    Hoppas att du känner dig bättre snart:)
    Kram kram

    SvaraRadera
  23. HAJ HAAAJ! jag är ditt största fan och asså du är gryyyyym :D

    SvaraRadera
  24. DU ÄR JÄTTEVACKER LINA HOPPAS DU VET DET. <3

    SvaraRadera
  25. Din Emanuel åkte ut ikväll :-( trodde ni skulle vinna!!!

    SvaraRadera
  26. Hej igen Lina!

    vet inte om min bloggadress kom med? men här är den i alla fall http://sofiaannaemilia.blogg.se

    Sen tänkte jag ge dig en sida med smycken och färglada klockor på... har själv skickat efter fina saker därifrån! tänkte eftersom du gillar massor med färg och sånt:)
    www.aldora.se

    Ha det så bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  27. På tiden med lite bloggning kanske ? :-)

    SvaraRadera