Sidor

lördag 6 november 2010

Fööörlåt skulle ju berätta om väldigt härliga igår, min dag bara vände ju och blev helt underbar!

Men jag får berätta allt sen för snart är jag framme i Götet!! Jag fick ett oväntat mycket roligt samtal utav en gammal bardomsvän, Jo ingen mindre än Rebecka!!! ÅÅhh, vi pratade och tiden bara rann, och så somnade jag ju lite där med ja:) Åh, saknar hela Göteborg så mycket med!! Hehe, men har också hunnit borstat ut mitt jätteruffsiga hår, sminkat om mig, hann ju inte imorse, försov mig litegrann:) Meeeen jag lovar snart att berätta om allt väldigt härligt senare idag!! Alla fantastiska möten, ååååh!!! Och Sara och Anna från Herrljunga!!!! Och Lin!! Och Emanuel!!! Ha en fin lördag nu så hörs vi snart! PUSS!

5 kommentarer:

  1. Träffa dig igår på viktoria'! Du va galet rolig och snäll! Tack för bilden!! Kram Christine

    SvaraRadera
  2. Hejsan gulliga Lina!
    Vill börja med att säga att de va sjukt fynd när du lämnade ph! Men måste erkänna att även jag blir nu nyfiken på killen/exet?? Får man fråga vem han är? Du har aldrig nämnt här vad jag minns om att du är tillsammans med någon? Jag vill inte lägga mig i och ställa frågor men ditt inlägg i morse var så vackert! Speciellt de att du somnade i hans famn..... Blev nästan lite rörd.
    Kram Vera

    SvaraRadera
  3. Du är lätt en av de vackraste jag vet! Men upptagen nu eller vad? /en till som undrar hur de egentligen står till med kärleken.....

    SvaraRadera
  4. Måste bara säga att jag tycker du verkar vara en helt fantastisk tjej med en grymt fin personlighet!! Fortsätt vara den sprudlande goa tjej som du verkar vara!!
    Stay safe!! Kram kram!!

    SvaraRadera
  5. nä nu får du allt blogga å svara på alla frågor lina!!!

    SvaraRadera