Sidor

torsdag 4 november 2010

Nä, inte bara väääligt hääärlig! Julia -en helt underbar och fantastisk människa!

Så var det snart dax för Paradise Hotel igen då:) Haha, kul dedär.. Men jag måste berätta för er om Julia, fina, fina Julia! Hon är en utav de personer jag kommit absolut närmast utav alla deltagare, om inte närmast.. Och inte bara i huset (även om det inte märks så mycket på TV) har vi kommit riktigt nära varann även efteråt. Vi pratar en hel del i telefon, då tiden bara rinner iväg... Hon bor ju i Jönköping och jag i Stockholm. Men nu när jag åker ner så ska vi ses i veckan som kommer! Gud vad kuuul! Ååh, Julia är så go när hon säger: -Asså, Lina!! När kommer du!!? Mina vänner vill såå gärna träffa dig, de frågar så efter dig!! Hahaha.. Att man kan vara så kul på tvn.. Eller tvn och tvn, jag är ju helt galen annars med:) Ja, ni som känner mig vet:)
Julia är iallafall en helt underbar och fantastisk människa, vi har så sjukt mycket gemensamt också, blev lika förvånade varje gång när vi sa: -Ah, precis sådär funkar jag med! -Meeen shit, ah dedär har jag också varit med om.. Med mera, med mera, med massor... Åååh, nu börjar det ju! Hörs sen, kraaaam!


Slänger upp några andra väldigt härliga bilder från härliga Colombia med:)
För ibland fick man ju komma utanför hotellet på lite utfyckter och så, då passade man ju på med kameran:) Så några härliga bilder blev de ju ändå, berättar mer sen!!



























Jag kommer aldrig glömma den här dagen, vi hade sååå sjukt kul!

24 kommentarer:

  1. Att de snyggaste och roligaste tjejerna i huset fann varann glädjer mig! Danne

    SvaraRadera
  2. OOOOOOH MY GOD!!!!! SÄTTER ALDRIG PÅ TV6 MER!!!!!!!!! trodde du skulle vinna, jag gråter!!!!!!!!! Kram Anna V

    SvaraRadera
  3. Hela programmet är förstört!
    Inget PH utan dig Lina, du var bäst!
    Varför ställde du dig inte vid Emauel???!

    SvaraRadera
  4. Kärlek och medlidande till världen underbaraste tjejer. Hur kunde det bli såhär?

    SvaraRadera
  5. Den ärligaste och roligaste åkte ut.

    PH -släng dig i väggen! Gillar Julia med, förstår att ni är vänner. Hur kunde Johannes göra så? Varför ställde du dig inte vid Emanuel?

    Kram från en PH-tittare i Skara Sofie

    SvaraRadera
  6. Du GJORDE HELA PH! Tänker aldrig mer se skiten!!!!!

    SvaraRadera
  7. Hur fasiken tänker du människa när du inte ställer dig brevid Emanuel???????????? Han skulle valt dig förre Veronika är jag helt övertygad om!!!

    SvaraRadera
  8. Så skönt att du är ute ur de där äckliga huset!!!!
    Du matcha inte någon!!!!! De var ändå för äckligt för sånna fina människor som dig där. Och säger du att Julia är så god hade hon inte heller ett skit där att göra!

    Clabbe

    SvaraRadera
  9. Jag fattar 0. Sara

    SvaraRadera
  10. Du grät väl inte för att du inte fick vara kvar?? Det var meningen Lina. Huset förstörde dig bara.

    SvaraRadera
  11. Du Lina! Efter att ha sett dagens program
    Du har verkligen visat vem Du är.
    Tänk om alla varit sig själva och inte spelat ett spel. Var inte besviken på dig själv och Din insats i programmet. Du har varit LINA!!!
    Den vi, Dina vänner och kompisar är den Du är och den LINA vi vill ha kvar.
    Detta är tankar från en av din bästa kompisar och jag tror och vet att jag talar för alla Dina vänner Fortsätt att vara LINA. Vi väntar på Din Vernissage:

    SvaraRadera
  12. HAHAHAHAAHAHA!!! Det sjukaste jag sett är när du hoppa runt som en gräshoppa! I baddräkt!!!!
    Ingen mer Lina i PH = Inget mer PH för mig!
    Älskar din galna sprudlande personlighet!!!!!
    Du skulle vunnit! Puss Diana

    SvaraRadera
  13. Äkta tårar i TV ifrån både dig och Emanuel.
    Men varför gick du inte dit? Du var glad för de andras skull. Här snackar vi äkta ärlig människa. Du sa aldrig ett ont ord om någon. VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR DETTA? Vad hände med bra TV? Kramar Hanna

    SvaraRadera
  14. Favoriterna har lämnat. Jag gråter med dig Lina. Hoppas du mår bra nu efter?? Ni har väl varit hemma ett tag?!

    SvaraRadera
  15. Lina: Hör du vad Alex kallar dig i hans show? Färklicken den fantastiska. Men jag förstår inte heller varför du inte gick till Emanuel?

    Adam

    SvaraRadera
  16. lina, du är den bästa iaf :)

    SvaraRadera
  17. Tusan vad jag grät när du åkte ut Lina, du är en sån fantastisk person! Hoppas helhjärtat att jag får träffa dig någon gång, skulle betyda mycket! Om alla människor vore mer som du skulle världen vara så mycket bättre idag! Kom ihåg att du är BÄST! Och det kan ingen ta ifrån dig! Kramar <3<3

    SvaraRadera
  18. Jag blir såååå glaaad av det ni säger!!! TACK! Klart att det var tråkigt, jag vart mycket ledsen.. Men som sagt var jag inte där för att spela hårt och för att vinna:) Jag mår bra nu, det var ju så längesedan. Men det var mycket mer känslosamt än jag vad kunde tro, helt klart. Jo, fortsätt kolla nu! Det finns många, många fina, roliga människor kvar ju! Kraaaaaam och stort tack!

    SvaraRadera
  19. så skön! helt klart en avd e största anledningarna till att koll! underbaring

    SvaraRadera
  20. Tycker att de klippte dig så himla dåligt i början, de gjorde inte dig rättvisa, men nu i de sista avsnitten märker man hur fin och härlig du är! Det var verkligen jättetråkigt att du fick åka, du var den enda som var skön och äkta. Så himla fin!

    SvaraRadera
  21. Du är så ärlig,härlig o go. jag blev så ledsen att Ado inte valde dig utan Emelie som är så falsk..jag fattar inte varför han gjorde det.

    SvaraRadera
  22. Nu slutar jag kolla på skiten. Följer din blogg istället!

    SvaraRadera
  23. Du var så himla fin Lina, verkligen snäll mot alla. Jag började på riktigt gråta när du och Julia åkte! Mycket oxå för Johannes var så jävla falsk och äcklig... Kul att du och Julia kommit varandra nära. Hon verkar vara så himla gullig, och hon är så jävla snygg också haha - hälsa henne det! ;)
    Ni borde verkligen stannat kvar, det var inte rätt att ni två åkte... Hoppas båda ni kommer tillbaka som en Surprice!
    Puss och kram <3

    SvaraRadera
  24. Du och Julia var de bästa, fattar inte att ni åkte ut igår?????????????????

    SvaraRadera