Sidor

lördag 13 november 2010

Det har hänt en sak.

En stor sak som kanske kommer att förändra hela mitt liv, jag vet inte än.
Förlåt mig, men har inte haft kraft att blogga sedan jag kom hem till Stockholm i onsdags, luften, krafen, energin har som gått ur mig totalt. Jag fick ett besked, har gråtit nästan non stop sedan dess, jag vet inte om jag ska checka in på psyket eller om allt kommer att ordna sig, jag vet ingenting just nu. Psyket nästa? Jo, varför inte? Eller nä, vad har jag där att göra egentligen?

Fast ja, jag lever iallafall i en enorm förvirring, chock, sorg, lycka, olycka, men samtidigt finns något där som driver mig att inte ge upp allt, även om det är jobbigt, fruktansvärt jobbigt. Obeskrivliga konstiga känslor strömmar runt, runt i mitt huvud, runt, runt där. Så fina ni, ge mig bara lite tid, jag kommer igen, jag lovar.

Mitt vernissage kommer nog tyvärr att bli inställt, och bloggen inte lika uppdaterad, men ikväll ska jag försöka ta mig till Hovet, Håkan Hellström spelar, tror att det kan vara bra, jag älskar ju honom, jag tror han kan få mig lite gladare, för en stund iallafall. Fina Håkan Hellström.
Som sagt ska försöka återkomma snart. Ska försöka allt vad jag kan. Och innan beskedet när allt var som härligast hos Julia och allt dedär kan ni läsa om i hennes blogg här!

Kramar till er så länge, er mina änglar.

13 kommentarer:

  1. Lider med dig. Vackra fina Lina får inte vara ledsen. Får man fråga vad som hänt?

    SvaraRadera
  2. Blir riktigt orolig! Vadå för besked ? Du är väl inte sjuk ? Om Lina Hellqvist dör slocknar hela världen.

    SvaraRadera
  3. Men lilla gumman vad har hänt? Ring mig när du har tid ork! Puss Helene

    SvaraRadera
  4. Jag som vän vet ju vad som hänt, och vet även att du nu lagt detta i guds händer. Det kommer ordna sig Lina. Guds välsignelse. Kram Stefan

    SvaraRadera
  5. VAD HAR HÄNT BERÄTTA!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig det vet du och allt kommer att ordna sig det brukar ju göra det heller hur? njut av Håkan H kram Berith

    SvaraRadera
  7. Undrar också vad för besked? Kände på mig att de va något pp tok, du har varit borta några dar.......

    SvaraRadera
  8. Lina!!! Har försökt ringa dig utan svar puss å kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Hur det nu en är ska du veta att du blev SKITSNYGG i lugg! Såg i Julias blogg!

    SvaraRadera
  10. DÖR?????????!!!!!!!!! Hur kan du skriva så! Lina får ALDRIG DÖ!!!!

    SvaraRadera
  11. Du kommer att klara det Lina, det vet jag. Men låt det bara ta lite tid. Låt det landa. Jag är helt säker på att det finns en helt perfekt lösning för dej. Du ska lita på det. Guds vägar äro outgrundliga. Gud vet vad han gör!Han är trofast Bibelcitat; "God is faithful forever allelujah" Känn ingen oro. Det kommer att ordna sej, jag lovar!!! PUSS och KRAM Frida

    SvaraRadera
  12. Du är duktig på att se ljuset i den mörkaste tunneln de vet ja, gör det också nu!

    SvaraRadera
  13. Förlåt att jag tjatade på att du skulle blogga visste inte att de hänt ngt!!!!!!

    SvaraRadera