Sidor

måndag 8 november 2010

Imorgon åker jag till Jönköping och träffar Julia, är ju inte så långt ifrån!!


Det ska bli så underbart att träffa henne igen! Underbara fina Julia! Och hon säger att alla hennes vänner samt personal bara måste få träffa mig, och att de längtat så, kul!! Jag ska nog komma in och vara hela galen!! -HEEEEJ; HEEEEJ, KAAAM; KAAAM!!! :) Skämåsido! Vi kommer säkert att ha världens roligaste, mysigaste dag/kväll tillsammans! Hahaha, och idag har vi skrattat så över interna sjuka saker, hahaha.... Kolla bästaste hennes blogg här!

12 kommentarer:

  1. Hon var den snyggaste och du den roligaste i hela programmet! Du, Julia å Lin är mina favoriter detta året! Hoppas Lin och Erik vinner nu! Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Fattar ännu inte att de två bästa åkte ut på samma gång :-(

    Kramis B

    SvaraRadera
  3. Exakt! Lina, Lin å Julia var de tre bästa tjejerna i hela ph! Ingen har nog bjudit svenska folket på så mycke skratt som du Lina. Din glädje har nog uppfyllt mångas hjärtan. Du är en förebild för många unga kanske blyga tjejer, och ditt goda hjärta lös alltid igenom. Ha en riktigt trevlig morgondag med Julia, förstår att du är saknad! Har du vägarna uppåt landet något? Du har många fans här i Luleå ska du veta!! Kram fr Ylva

    SvaraRadera
  4. Kollade på PH 10 min ikväll.... Stängde av, de var ingen ide:(

    SvaraRadera
  5. Du är så jävla härlig Lina !

    SvaraRadera
  6. Du har säkert hört de här förut men jag säger de igen: Tänk om hela världen vore som dig. Då hade vi levt i himlen. Är du en ängel?

    SvaraRadera
  7. Jag håller med överiga läsare, att de två bästa kan åka ut på samma gång .. tråkigt! Men träffade Julia på en fest i Jönköping hon är verkligen skit snäll :) och du verkar helt underbar du med!

    SvaraRadera
  8. Ni var bääääääääääst!!

    SvaraRadera
  9. Haha åh du är så härlig lina! Det sög att både du och julia åkte ut, ni var dem två bästa tjejerna i PH.. Älskar att du är dig själv, keep it up ;)

    SvaraRadera
  10. Men blogga människa!

    SvaraRadera
  11. Lika bra på parabell hotel! Lika fin! Puss

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag kollade på parallel hotell precis och jag måste bara säga att du är den finaste, underbaraste människan som jag någonsin sett. Bara att du sätter allas lycka framför dig själv. Att du är så osjälvisk. Jag beundrar dig.

    SvaraRadera