Sidor

tisdag 4 november 2008

Vi snackar femtioårsdag.

Nu är alla paket inslagna! Imorgon åker jag och imorgon fyller mamma femtio! Hon ska ha ett jättestort firande, det ska bli så kul! Och det kommer så himla mycket folk, fint älskvärt folk och släktingar. Jag och mina systrar ska hålla lite framträdanden hade vi tänkt, Jenny ska spela gitarr och jag ska sjunga, hoppas vi kan få med Frida också, hon verkade i alla fall ganska positiv till det. Jag är så nöjd med mina presenter, och mina keramik krukor, det känns jätteroligt! Fipplade ihop lite ståltråd till en krona och till femtio, som jag sedan glittrade och satte längst upp på bladkransen, blev skitbra. Jag vill ge mamma så mycket, och så mycket kärlek, hon har gjort alla mina födelsedagar så underbara hela livet, och nu ska jag göra allt jag kan. Hon blir mest bara glad att jag kommer hem, men jag vill verkligen överraska henne. Det är en stor dag imorgon. Denna gång har jag haft ganska bra framförhållning i alla fall, det är så skönt! Imorgon ska jag upp tidigt, locka håret och sätta på mig den nyinköpta princessklänningen! Hoppas ni har det bra. Nu är det lite mer som ska fixas här. Kramar!


1 kommentar: