Sidor

fredag 14 november 2008

Back in buisniess.


beauty-08 mässan, där jag ställde ut för några veckor sedan, så knöt jag även många bra företagskontakter. Igår ringde dem mig fån improveme.se Dem vill skriva ett reportage om mig och mitt hårskapande. Jättekul ju, plus suverän marknadsföring! Det ska bli jättespännande och intressant.
http://www.improveme.se/ Är ett stort och ganska nytt onlinemagasin, just om hår, hälsa och skönhet. Dem vill väl sedan att jag börjar blogga på deras sajt också, jag får se om det startas en Linas Hairextensions-blogg där framöver:)

3 kommentarer:

  1. Va fin du är gumman! Det kommer gå bra för dig!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en strålande vd!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är på denna bilden! Du ser väldigt classy ut!

    SvaraRadera