Sidor

lördag 15 november 2008

Det var supertrevligt.

Goa Miia, som jag träffat här nere på mäkleriet Notar, bjöd igårkväll hem mig på en liten tillställning. Det var supertrevligt, och det blev verkligen en toppenkväll! Fick träffa hennes jättetrevliga vänner och hennes gulliga syrra Sanna också. Alla var så glada, och det var en riktigt skön Fredags-stämning hela kvällen. Gott med några klunkar öl också, jag brukar nästan aldrig dricka det, men med systrarna Savolainen är ju det givet med lite Lapin Kulta!! ;-)


Myspys med sytrarna Savolainen!


Jag och Linda Lampenius;-)

3 kommentarer:

  1. Jag e ganska säker på att detdär är Sanna Savolinen. men men =)

    SvaraRadera
  2. Gud vad mysigt ni ser ut att ha det! Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha, nääää vadå det är ju Linda ser du väl?!

    SvaraRadera