Sidor

måndag 3 november 2008

Bra kväll.

Det blev en lång, trevlig och bra kväll. När jag skulle till stan ringde min granne Mattias och bjöd in mig på en fika på Notar här nere, där jag fick träffa hans trevliga chef och sedan fick jag skjuts till stan också. Dem vart jätteglada på mig, och ville ha mig där ofta, haha! Gulliga dem är! Fick en supergod dammsugare med -mums!! Kanske ska snacka lite jobb med chefen, dem kanske behöver ha mig som mäklarassistent eller så kan jag fixa i köket och handla och plocka lite med papper, ja vi får se.. Helst skulle jag vilja inreda innan fotografering och visning, det vore superkul! Det var i alla fall jättetrevligt att se hur dem hade det på kontoret. I stan hittade jag en till jättefin present till mamma, och träffa snälla Christoffer hanns ocksås med. Ska sätta mig ner och slå in presenterna nu, hittade även ett superfint scrapbooking-set så nu ska det klippas, slås in och göras fina kort. Just det, jag sprang på min moster Anna och min kusin Oscar också, sjukt kul när man bara springer på sina egna, snälla, fina släktingar liksom, ååå så kul att se dem!




Mmm! Dammsugaren slank ner fort!


Mäklarassistent, kanske?

1 kommentar: