Sidor

tisdag 11 november 2008

Ah, men lite diskmedel-blogg bara..

Yes!! Dem har gjort ett diskmedel med Aloe Vera och gurka, man ska visst få jättemjuka händer av det, jag är tvungen att prova. Allt för att göra diskningen lite mysigare och trevligare liksom. Jag tänkte att det är bra för mig eftersom jag är så extremt noga när jag diskar, det värsta som finns är halvbra diskad disk. Usch! Men diska? Hur kul är det..? Vadå? Det är väl ingetting med det? Alla måste diska ju. Nu ska jag göra det, och det ska bli skitkul! Sen blir det naturgodis och frukt framför tvn. Hej hopp, gummisnopp!



En gång provade jag att tvätta håret med diskmedel också..

5 kommentarer:

  1. Är det på riktigt att du tvättade håret med diskmedel?

    SvaraRadera
  2. Nog för att Lina kan vara väldigt blond, men så dum så att hon tvättar håret med diskmedel - nä det är hon inte. /J

    SvaraRadera
  3. Men inte blev väl året grönt?

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera