Sidor

måndag 17 november 2008

Alltid tusen saker pågång -hela tiden.

Jag håller på att måla om väggarna, jag tvättar, jag viker tvätt, jag bäddar om, jag gör keramik-kronor som ska sitta på väggarna, jag målar krukor, jag pratar i telefon, jag svarar på sms och på jobbmejl, jag bloggar, jag putsar fönstren, jag gosar med Nalle, jag lagar mat, jag äter mat, jag sjunger och jag diskar, plus säkert tusen saker till - ja allt på samma gång. Min kamera har inget batteri, tror jag hinner köpa det snart, men väggarna och allt blir sååååå himla bra! Ska fota hela lägenheten senare och lägga upp, fast det är mycket kvar som ska fixas och skapas. En killkompis till mig sa en gång: När man kommer hem till dig gör du alltid tusen saker samtligt, och har tusen saker pågång, man blir helt snurrig, plus en macka i micron! Haha., så måste fortsätta nu, hej hej.

2 kommentarer:

  1. Hej Lina. Hoppas allt är bra med dej och att du inte stressar ihjäl dej ;)

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Du verkar vara en upptagen kvinna...

    SvaraRadera