Sidor

lördag 8 november 2008

Myskväll med syster och Nalle.

Frida min storasyrra är här! Vi har myskväll efter en massa timmar i bilen upp till sthlm.. Vi har gjort en snabbmiddag med potatisklyftor, aioli och grillad kyckling.. Det blev jättegott! Köpt en massa godis har vi också gjort! Ikväll ska vi scrapbooka och ha det riktigt mysigt. Min katt Nalle är också här!! Han ska bo med mig nu igen, han har ju bott hemma hos mamman och pappan ett tag då inte jag vart hemma så mycket men nu är min bebis tillbaka! Han är världens gosigaste katt, han kände verkligen igen sig i sitt bardomshem, och började spinna nästan direkt..


Smarrigt!


Han hittade sin plats direkt, kanske inte så konstigt att han började spinna när han fick syn på mina andra sötnosar... Nu får dem flyttas högre upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar