Sidor

lördag 15 november 2008

Älskade Frida!


Min storasyster Frida bytte tåg i Stockholm idag, då hon skulle vänta på centralen i 2 timmar. Givetvis åkte jag in så att vi kunde passa på att umgås istället. Vi gick och åt en god middag, kollade lite i affärer, hade intressanta diskussioner och lika härligt som vanligt, även om jag känner mig väldans trött idag. När jag vinkade av henne och tåget rulla iväg så kom det massa tårar rinnandets nedför mina kinder.. Jag tycker alltid det är lika sorgligt att vinka av någon, ta adjö och allt vad avsked heter. Även om man vet att allt är lugnt, och att man står varann lika nära kvar, men så idag var det ändå extra jobbigt. Nu ligger jag i sängen och gosar med Nalle-bebis, han spinner och spinner.. Ikväll blir det lugnt, gott. Ska kolla tv och måla lite.. Kramar från mig.

2 kommentarer:

  1. Det skulle vara intressant att se hur din andra syster ser ut. En bild på henne i nästa inlägg skulle sitta finfint ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, om hon vill vara med på bild kan jag lägga upp någon! Kramis

    SvaraRadera