Sidor

onsdag 12 november 2008

I was made for loving you.. Ehh, näää du Gene..

I morse när jag vaknade så hade jag fått ett sms av självaste superstaren Gene Simmons. I smset stod det att han saknade mig och undrade när jag kunde komma till Califorien.. Haha, gubbtjiven vill ju bara åt sig ett nyp!! Och det tror han liksom inte att jag fattar, och tänker att det är så givet eftersom att han är en American Dream.. Vi var och festade med dem på cafét när de var på turné i somras, och han är ju van vid att sätta på allt hur som helst, men inte mig inte! Gubben är ju snart 60 bast för fasiken.. Hur som helst tog han min hand när vi sågs och var faktiskt riktigt trevlig. Han ville väl ha med mig till sängs efter festen, inte direkt rakt ut sådär, men icke sa nicke.. Dagen därpå fick jag massa samtal av både honom och hans manager. Han hade fått för sig att han bara skulle ha mig. Ville boka biljett till alla möjliga länder i europa- för att få till det. Expressen sa: Klart du ska åka! Det är ju Gene Simmons, vi fick 10 minuter med honom. Vi skickar med en fotograf! Har dem inget vett i skallen på Expressen, men allt för att sälja.. Det blev iaf ingen Starfucker-resa, och kommer inte bli det heller. Lite kul är det allt, och jag har skrattat mycket! Får se om han får ett svar.. Lilla Gene..

4 kommentarer:

  1. Sätt på gubben för fan! Han behöver lite skjuts i karriären och så får han en fin död! Och då kan du kräva skadestånd som är miljoner värd. Det du. Humlan

    SvaraRadera
  2. Du ser ju bättre ut än honom så det finns ingen anledning att ha sex med honom. Bra att du dissa, finns nog många brudar med sillisar som skulle åkt direkt. De va ett bra val. Trevlig blogg du har, du verkar vara en glad tjej med glimmten i ögat. Kram från Valle

    SvaraRadera
  3. Braaa Lina!! Han kan behöva lite mothugg den gubben!

    Kram J

    SvaraRadera