Sidor

fredag 7 november 2008

Göteborg!

Åh, va jag saknar Göteborg, bara att gå runt och vara i Göteborg liksom. Gillar verkligen Göteborg, det är så gosigt om man jämför med Stockholm, det är så snällt på något sätt.. Nu ska jag åka dit oftare, och hem oftare. Det är så mysigt att vara hemma med familjen. Igår vart jag och hälsade på Jenny på hennes jobb, café Pour bon som ligger mitti Göteborg, det är görmysigt där och jättegott fika! MMmm!
Imorgon åker jag hem till Stockholm, pappa kör mig upp och min storasyrra följer med, det ska bli skönt att åka bil och jag får med mig så bra saker upp, som man inte kan frakta på tåg:)


Jenny på jobbet:)


JaG:)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina systrar!

    SvaraRadera
  2. Du, frida och du har konstnärstalangen och ni är bra bildttagare. Men vem är den hemlige johan?

    SvaraRadera