Sidor

onsdag 19 november 2008

Jag har ingen katt längre...

- jag har en kinesisk nakenhund!


Nu har bebis vaknat till liv och fått i sig lite mat. Han har legat en bra stund efter dagens vetrinärbesök, och efter narkosen för hans rakning. Nu busar han lika mycket som vanligt igen! Han ser verkligen ut som en kinesisk nakenhund nu, den lilla sötnosen:) Vadå "lejon- frisyr"? Jag säger bara "Kinesisk nakenhund-frisyr"! Nu får han inte heta Nalle längre, passar ju bättre med Lufsen, Dixie, Trixie, Gruff, Ruff, Yessie, Figo, Snobben, Zorro, Bruno eller Zac typ! Ett riktigt hundnamn ska han ha tills pälsen växer ut!
Haha, nää det är ju faktiskt bara min goa, loa, fina, pina, söta, löta -Nallebebis!!!!

En annan grej, jag släppte in Jehovas vittnen idag! Jag vart sugen på en diskussion med dem, och den slutade faktiskt riktigt bra. Jag är kristen, tror på bibeln och har en stark tro på Jesus i grunden, det är fantastiskt! Jag är inte överens med Jehovas Vittens tolkning av tron alls, men det var intressant att diskutera religion och kristendomen med dem. Jag hade så bra argument och det roliga va att de faktiskt tog till sig det, såg ut som det i alla fall! Dem var i alla fall trevliga och snälla, kanske jag kan få dem på andra tankar:) Tack Jesus g för att du finns! Godnatt, nu ska jag och bebis snart sova.


Visst ser det mysigt ut?!

1 kommentar:

  1. Och förresten så tycker jag att Nalle var mycket sötare sådär!! Haha.

    Puss

    SvaraRadera