Sidor

lördag 22 november 2008

Gosigt, mysigt och djurigt.


Den här lila sotnösen passar jag i några dagar nu. Pricken heter han, och är en jättegullig liten tibetansk terrier, hans Husse och Matte är sjuka:( Hoppas det blir bättre med de snart.. Cilla och jag har varit ute och tagit en härlig långpromenad i snön med honom i eftermiddag, han var så busig och hoppade och lekte som en liten valp. Han går väl inte jättebra ihop med Nalle, men han håller på att vänja sig.. Nu är det en hund, en katt och två fiskar på mina 28 kvadrat, hehe.. Mysigt är det i alla fall, och det funkar ju ett litet tag, även om det är himla trångt. Kvällen är jättelugn, och dagen har varit trevlig och skön. Nu det gos med sötisarna, Pricken och jag ligger i sängen och kollar TV, ååå så pysmysigt vi har det här! Puss på nosen och kramar till er.

2 kommentarer:

  1. Hej Lina!

    Det varlängesedan man såg dej på msn...?

    Hoppas du kommer tbx..

    Jag har varit orolig och undrat var du försvunnit?

    Hoppas allt är väl med både dej och din lillasyster.

    Tycker så jättebra om er.

    Vill ej förlora er som vänner!!

    *KRAMAR*

    SvaraRadera
  2. Vem är du ens? Nä, har inte så mkt tid for msn, men är inne ibland och svarar om jag orkar, men hmm.. Skulle vara lättare om jag visste vem du var?

    SvaraRadera