Sidor

fredag 21 november 2008

F.d ledsamhet och akvarie-drickning.

Asledsen? Ja, jag kände mig redigt och uschigt asledsen en stund idag, eller förresten ett bra tag och har ens inte velat blogga ner det här, har försökts tänkas på annat. Sjukt förvirrad och ovärdig kände jag mig i alla fall. Varför ska det vara så svårt? Jag kanske bara är en naiv lantis utan någon koll alls, en hopplösing, men jajajajaja... Sen kom det lite tårar, och nu är det helt bra, typ helt i alla fall. Skitsamma, nu är det lördag och jag redigerar detta inlägg lite, jag är inte alls ledsen, och jag struntar i det där nu. Jag var tvungen att skriva F.d, hehe.. Tina ringde ju precis när jag var som ledsnast och då blev det bra! Men jag skulle vilja kunna bli arg ibland, arg och säga ifrån på skarpen, den skarpaste av dem alla! Men jag kan inte. Men jag vill. Men jag är svag ibland. Men även stark. Men jag var lite trasig bara. Och jag är bara någon slags till-lags-människa ibland. Och nu åkte gårdagens svordomar bort, härligt! Nu svär inte jag i bloggen, usch va dumt de va. BLÄ, får jag väl säga då. Men skitsamma, jag är ju glad nu, det är tur det, och bra.. Tralala..


Nalle är så gullig, det är tur att jag har honom, men han får inte dricka ur akvariet!

Nej Nalle, du får inte dricka...


NALLEEE!!! NEj!! Ok, drick upp jädra fiskbaciller då!
Ok, det kanske är gott, bara du inte rör fiskarna bebis...

2 kommentarer:

  1. L I N A(!) min alldeles egna lillasyster. Hur vore livet utan dig? Du har fått mig att skratta många gånger, vi har gråtit tillsammans och vi delar ngt som väldigt få kan förstå. Du är min sandstorm...
    Bra då vet jag!...att du är en alldeles unik person som vi runt omkring dig ska vara glada att få en del av.
    Snuffsar, Pussar och kramar

    SvaraRadera
  2. Tina va go du är!!! Tack! Och tack for att du ringde precis när jag behovde dig, jag var tvungen att redigera om mitt jobbiga inlägg lite, hehe.. Du är så go när du kallar mig lillasyster. Du är också unik, och det är så kul att du kommer tillbaka till Stockholm igen, du har varit borta alldels for länge!!! MASSA KRAMAR!

    SvaraRadera