Sidor

tisdag 4 november 2008

En rosa jul? Nja...

Kom precis hem från Plantagen, den där härliga stora blommsteraffären ni vet. Åkte dit med Åsa for att köpa blommor till krukorna jag gjort som också ska ges bort till mamman imorgon. Hittade en jättesöt miniros och en fin klättrande bladväxt.. Passade superbra! Jag älskar verkligen att ge bort presenter, det är det roligaste som finns! Ni ska få se sen när presenterna är klara och inslagna, jag tror hon kommer bli jätteglad. Kan ju inte avslöja vad jag köpt än, om hon skulle klicka förbi här idag..

Jag måste visa, shit detta var så gulligt. Jag älskar ju rosa, ah jo det vet ni nog vid det här laget om ni kikat lite innan, hehe.. In kommer jag i alla fall på Plantagen och får syn på en ROSA julgran!!!!Hahaha vad härligt! Dem hade även rosa julstjärnor. En rosa jul är jag nog lite tveksam till, jag gillar ju verkligen den klassiska, äkta, guldiga och framförallt den röda julen. En rosa julstämning skulle kännas lite knasigt, hihi men visst är det gosigt! Givetvis var jag framme med mobilkameran!


Dem här kommer jag nog i alla fall köpa hem sen, så söta!


Gulligt, men julstäming? Nja..

1 kommentar:

  1. Nä, då räcker det allt med att pyntet är rosa!!

    Puss J

    SvaraRadera