Sidor

fredag 28 november 2008

Nu hänger det på håret.


Sådär ja, nu bär det iväg in till stan! Ska upp till imp-kontoret där det ska skapas hårsvall på redaktören. Sedan ska hon skriva ett reportage om mig också. Detta ska bli spännande, kul och intressant. Jag har bara reportageskrivits en gång, men det var när jag var Lucia kandidat hemma i Västergotland, var då med i Falköpings Lucia en jul. Det var jättehärligt och mysigt. Men denna gången är det om mitt hårskapande, Linas Hairextensions:) Har tyvärr inte hunnit få i mina nya extensions än, men satte upp håret lite fint sådär, och locka till det:) Hoppas ni får en fin fredag allihopa. Nu ska jag glamma vidare här, hehe.. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. HAR DU FåTT ANOREXI??????????????

    SvaraRadera
  2. Herregud det är ju du..lr
    Vi gick i samma klass för några årsedan. Har inte lust och säga mitt namn här i bloggen.
    Men jag hoppas allt är bra med dig!

    Hade bra

    SvaraRadera