Sidor

måndag 10 november 2008

Lite vardagsting igen..

Jag har blivit bloggberoende, det är liksom skönt på något sätt att föra lite dagbok, så man kan hålla koll på dagarna för sig själv liksom.. Komma ihåg vad man gjort, och titta tillbaka.. Jag vart precis ner en sväng till Notar och tog en fika med goa märklar-Mia och Mattias. Vi flamsade, skrattade och hade det jättetrevligt! Mindre trevligt är att det regnar supermycket ute, usch!! Pissväder verkligen. Nu ska jag ge mig ut i regnet igen, och ner till gymmet för att ro, gud så det ska ros efter förra veckans kaloriintag.. Denna vecka ska iaf bli en riktigt nyttig träningsvecka hade jag tänkt..


En slätt kopp kaffe, ja denna vecka blir det inga fikabröd för min del. Haha, jag tyckte att denna bilden vart så himla bra;-)


Goa mäklar-Mia;-)


När jag kom hem låg bebis på badrumsgolvet och sov, jag vill inte väcka han så han får väl ligga kvar där då, om han nu tycker att det är så mysigt..

3 kommentarer:

  1. Men hallå? Vilken dum fråga. Klart att Lina i egen hög person inte har ngt annat än en raskatt! Bondkatt, det skulle se ut det va, i en lyxlägenhet med en supermodell. HAHAHA. I don't think so ;)

    SvaraRadera
  2. hahahahahahaha! Det där vart den roligaste kommentaren jag fått här!

    SvaraRadera