Sidor

måndag 2 maj 2011

MY SWEETHEART.



Måste börja med att säga hur mycket jag saknar min ängel. Men jag tror att det är lite bra att vi är ifrån varann ett tag för då blir man så kär när man ses sen igen, missförstå mig inte.. Det kanske lät jättekonstigt. Men ni vet, ja den sköna känslan att återförenas. Men asså när jag tittar på dessa bilder blir man ju bara så dödskär i honom så jag skulle kunna hoppa i havet nu,  simma från ön med tusentals kallsupar, hajbett och allt hemskt som finns för att bara få pussa hans överunderbara läppar, ååååhhh!!!! Min Ängel!!! Det är tur att jag just nu har världens underbaraste änglar 1 meter ifrån mig, ja, Ellen och Christian är verkligen några utav de fantastiskaste vännerna jag har, och nu bor jag hos dem i 12 dagar. Vi hade världens goaste dag igår och de bor i ett penthouse utan dess like, det är så övernaturligt vackert här så man nästan tror att man drömmer när man vaknar till havet alldeles brevid, jag ska visa er så många vackra bilder sen! Hoppas allt är bra med er också mina andra änglar. puss, puss, puss så hörs vi snart! Njut av bilderna nu! Det gör vi! LOVE!

Och guuuuud vad jag ska blogga kattungar sen!!!! Vi var hos Ellen och Christians nya baby Fonzie igår och hälsade på, man höll på att dö där inne, det fanns massor kärleksfluffbollar, och lilla Fonzie var helt ljuvlig!!!!  Vilket litet kärleksknytte, vilken liten bebis!!!! Ååååhhh, kattungar asså, och just perser!!! ååååhh!!




Hihi, ja jag erkänner, det var jag som köpte tröjan :) (In my dreams att han skulle komma i en sådan själv;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar