Sidor

tisdag 10 maj 2011

Änglaföräldrar.


Världens finaste Mamma och Pappa. Som alltid gör allt, allt, allt, allt ni kan. Usch vad jag känt mig som en bortskämd snorunge de senaste månaderna, eller månaderna och månaderna, i hela mitt liv förresten.. Men Mamma och Pappa ni ska veta hur mycket jag älskar er, hur fina barnbarn ni kommer att få och att alla pengar en dag förhoppningsvis kommer att komma tillbaka, även fast ni inte vill det… Men jag lovar att göra karriär! snart! Och jag måste verkligen bli bättre på att hålla i slantarna alltså, jag måste börja jobba, plugga, eller skapa mera konst som jag kan sälja,, jag tror tiden verkligen är = inne för det. Eller jag menar, ja, det har den faktiskt varit för lägesedan egentligen…. Här är de iaf, men t-shirtar jag hittade på Disneyland till dem, sött!! Jaaa!! Älskar denna bilden! Så fin! Älskar er! Puss och kram, sov gott! 


Här är Milla, ja, ni som känner och följt mig vet ju att hon en utav mina största kärlekar i livet, och min Guddotter är hon med!! Änglababyn som kom först, och under med fina gammelmormor! Ett år och några månader satte hon sig vid pianot, också en utav mina favorit bilder! Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar