Sidor

måndag 2 maj 2011

Det är så underbart här!


 
När jag kom till favoön igår åt vi alla godingar en så mysiig sollunch och det var så härligt! Så många skratt och det var helt fantastiskt att träffa Ellen och Christan igen!! Dessutom kom också underbara Lenah, hennes goa kille Jonas och deras fina son Adiian, Sean var också med och även han är helt super!! Sedan visade mig Ellen och Christian runt i deras underbara penthouse, finaste Ellen sa att här är ditt rum, och här är ditt badrum (ja, jag fick mig ett eget i lyx med världens härligaste badkar och så fick jag superbra hårprodukter med, hon är alldeles för snäll och fin Ellen, verkligen en utav världens goaste människor!

Och det är så skönt med Ellen för vi är så lika, vi gillar inte att tänka för mycket på pengar, vi gillar att dricksa och ja, vi gillar att njuta av livet helt enkelt, ja, ni vet inte tänka på vad allt kostar och så. Bara man betalar själv, och inte låter andra så är det väl lugnt. Här kommer massa härliga bilder och visst bor jag som en prinsessa hos mitt änglapar!? Jag har tillomed fått rosa påslakan :D Puss! Kommer snart!! Måste berätta om helgen med, men snart, snart, för nu, nu är det vin och balkong!





Här sover jag så gott!
Och så hände jag upp mina kläder, Ellen och Christian vill verkligen man ska känna sig som hemma, och med dem  gör man verkligen det, det känns så bra :)






Sen drog vi ut och hade en superkul partynatt!!!! Men vi var hemma ganska tidigt och inte var man bakis, skönt! Nu har vi precis kommit hem från en till go senlunch och nu ska vi bara mysa hela kvällen! Jag ska bland annat laga köttbullar, gräddsås och potatis! Mmm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar