Sidor

tisdag 24 maj 2011

Ljuvliga Ellen Franzén.


Gud vad mycket jag älskar en utav mina goaste vänner Ellen asså! Ellen är en så ren och fin människa! Så ärlig och säger rakt ut vad hon tycker, hon är i många saker en förebild för mig, för jag är väldigt konflikträdd och tycker verkligen att det är ibland det värsta som finns. Dock hamnar jag nästan aldrig i någon, haha tur det. Men Ellen är så fantastisk alltså! Hon har ett hjärta utav guld och en diamantsjäl. Man kanske kan tro att Ellen inte är som hon är (för att hon är så fruktansvärt vacker, ja hon ser ju faktiskt ut som en Barbie) men när Ellen öppnar munnen och man hör hennes oerhört smarta, gudomliga småländska så förstår man med en gång hur bright och bra hon verkligen är! Jag menar vart enda ord, fast egentligen har jag inga ord för hur fin hon är, och sen är jag evigt lycklig för att det blev hon och Christian också. Två så fina människor hittade till slut varann, det är riktig lycka det!

När Ellen fick syn på denna nyckelring i stan innan vi skulle till Malta första gången blev hon bara tvungen att köpa den till mig sa hon! Så underbart go hon är!! Den är såååå sööööt!!!! Och vi är båda helt överförtjusta i katter, och speciellt perserkatter!
Min lille Nalle  (men på den bilden var han väldigt sur) och under jag med Ellen och Christians lille son Fonzie! De kommer bli världens bästa föräldrar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar