Sidor

lördag 21 maj 2011

Kokat köttfärs i timmar..


…med färsk basilika, egentorkad timjan, pressad vitlök, gul lök, krossad svartpeppar, havssalt, hackade chilifrukter, hela tomater (som jag skalade) nötfärs, tomatpuré, champinjoner…. Mm, sen kokade jag ihop allt i kanske fyra timmar sådär, krossade färsk parmesan och la upp lite fint sådär.. Gjorde en tomat och mozarellasallad.. Sen kom han, min date, väldigt spontant bestämde vi det, eller date och date, jag var/blev inte intresserad utav honom sådär så jag skulle kunna tänka mig att bli kär i honom.. Och han, ja vad ska man säga? Han var nog intresserad både på det ena och det andra sättet, men jag ville absolut inte ha sex med honom eller något sånt, men sedan försökte han efter några dessa glas lägga sig i sängen, dra sina fingrar lite lätt över mina kinder, säga till mig hur söt jag var, och hur fint jag hade det, men det hjälpte inte, så han drog :) Jag var bara nyfiken på att se vem han var, jag tänkte att han kanske var väldigt fin, och det är han säkert, men han sa tack för middan och sen hejdå. Allt blev konstigt. Stämningen kall. Inte genant eller sådär, men kall och konstig. Väldigt konstig faktiskt. Och så sa han inga bilder. Han tycker väl att han är för ”känd” Hihi, fast far nu inte iväg och tro jag haft någon kändis här, det är bara så jag tänker att han tycker :) Och nu sitter jag här, lite full, lite full och ledsen. Känner mig lika konstig som vanligt, men ska diska. Sen kan man ju undra vad som händer, fick sms utav fina Amie precis, hon undra om jag blev inne ikväll, men jag vet inte, jag vet inte alls så mycket just nu. Det enda jag vet är att jag måste diska lite. Sen får man se. Ja, allt är som vanlig med mig…. Man vet inte vad som ska hända och man vet inte riktigt vad som hänt i andras huvuden.. Bara ingen tycker illa om mig, det är det sista jag vill. Hoppas han bara tänkte god mat och snäll tjej, förlåt för zero sex men jag måste ha känslor för den saken…. Fast tyck verkligen inte synd om mig nu. Jag är sån här. Precis sån här. Sen skickade jag honom ett sms, det stod förlåt..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar