Sidor

tisdag 10 maj 2011

Vilken härlig dag!


Dagen började med att min lille prins Nalle väckte med med ett litet strävt slick på kinden; Vakna nu mamma! Jag vill gosa! Så gosade vi lite, och sen så kokade jag ett litet ägg och pressade lite kaffe. Sedan tog jag tag i mina hantlar och satte på lite skön musik, ja nu ska dallret minsann bort! Sedan en riktigt trevlig fika med Doris i Täby c, (P.S….inga bakverk nej) Sedan satte jag mig på den soliga Roslagsbanan in till Tekniska och promenerade först förbi kontoret där Malin välkomnade mig varmt! Det är så mysigt Improvemekontoret, nästan som en lite seriösare fritidsgård, och man känner sig lite som hemma på något konstigt sätt när man sätter sig där på en skön stol och Malin prinsessar med en och frågar vad man vill dricka, vilken goding! Fyllde där på lite ny ström till mobilen som alltid dör (ja, jag laddar ju aldrig, är ju en rutinlös människa…)


Sedan mötte jag upp goa, fina Amie som låg och mös på en filt i Humlan, dit sedan Pernilla strax också kom, vilken härlig tjej det var, haha eller är, och så humlahängde vi i ett par timmar, skrattade massor och snackade om allt möjligt härligt. Ja, just det, plötsligt kom fina Morris joggandes där också, det var helt underbart att träffa och krama honom igen som vän, kändes väldigt skönt och blev inte alls blödigt eller så, han är verkligen en fantastisk människa Morgan. Så otroligt storsint som totalaccepterar vår vänskap, säger att han älskar mig, och jag honom, fast vi är vänner nu, och säger också att jag kan prata med honom om precis vad som helst. Jordens fetaste eloge till honom alltså! Världens bästa ex genom tiderna! Senare ringde Rosanna och berättade en himla trevlig sak ! När vi kände oss klara med parkhänget skildes vi åt, då ringer en annan mycket trevlig kvinna och berättar en himla annan gosak! Jag gick på lite ärenden, hittade bla en så passande present till Andreas som har födelsedagskalas på Collage med två andra grabbar på lördag, (haha, jag trodde det var söndag festen var på men när jag ringde Daniel förklarade han att Andreas menade att festen slutade på söndag, hahaha)


Imorgon blir det först ett spännande möte, sedan nykter tidig utgång med Chochou, och några till godingar, på torsdag mysmiddag med Alexandra, på fredag har Fredrikas vänner awRose, och på lördag blir det som sagt att fira lovely Andreas! Ja, veckan är full, plus lite keramik, målning, tvättning, massor motion och salladsblad, ja och säkert massa andra trevligheter som hinns slinka in :) Nu ska jag fortsätta skriva på nästa kapitel i min bok, haha, det kapitlet kommer bli kul, tror det får heta: På Malta är det hela havet stormar. Och på torsdag kommer Ellen och Christian också till Stockholm!! LÖÖÖÖVELYYYIIE! Puss. Och Ps, jag ska bli bättre på att blogga härligare och oftare!! 


Morgan och jag. Vänner för livet. Och alltid en utav de finaste som finns <3
Goa Pernilla och Amie! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar